Dobrovolné i nedobrovolné dárce orgánů na motorkách nikdo neovlivní , jen stromy v pangejtu a auta v protisměru .
Kamiony by se daly vyházet ze silnic během několika týdnů - pokud by byl zájem , aby mrtvol bylo na silnicích méně , ale když si někdo zvykne na úplatky od dopravní kamionové lobby - těžko se odvyká .....................
nejak nefunguje. Ono naparit 100 tisic za spatne vylepenou znamku asi bezpecnost moc nezvysi. Stejne jako kontrola dokladu, lekarnicek a zarovek.
Dokonce i kontroly povolené rychlosti by v drtivé většině nevedly k vyřešení situací vedoucích k těm nehodám.
Bohužel, je to pořád stejný, pořád jako u blbejch...
Ovšem teď si oplátkou užijeme Kryštofů, kde právě tyto věci budou to podstatné. A - nezapomeň na pásy...
, Langr má plnou pusu keců a skutek utekl zrovna , dnes jsem byl světkem toho , jak si po městě jezdili jen tak pokecat z kámošema dopravní policisté , jak mám mít k takové policii respekt ?Policie má jít příkladem u nás pravda jde v opačném slova smyslu
ano ano ,
ČERVÍČEK ( OBÉZNÍ BACHOR ) POCHYBNOSTÍ VRTÁ A VRTÁ ------ i v preferencích odss
Jak známo ryba začíná smrdět od hlavy. Ministr dopravy by měl konečně začít pracovat. Zrušit zbytečné šikany (npř.dení svícení,lékařské prohlídky skušených řidičů) a věnovat se reálným problémům. Odstranit korupci při vydáváním řidičských průkazů,řidičský průkaz na zkoušku pro mladistvé,pojištovací znevýodnení řidičů s častými nehodami,vynutit dodržování dopravních předpisů řidičům nákladních automobilů.
Mimochodem funglující systémy jsou již dávno zavedeny ve většině západních demokraciích.Není třeba všechno vynalézat znova.
Obávám se, že bohužel stále naivně předpokládáte, že ministři jsou tu od toho, aby něčemu pomáhali a řešili reálné problémy. Jejich činnost má však úplně jiný smysl - zabezpečit se be i své kamarády za čtyři roky, děj se co děj.
že počet mrtvých a nehod do roku 2006 klesal, od té doby stoupá? Co se to změnilo?
To může Červíček poslat na silnice třeba i uklízečky a nebude to nic platné.
V téhle džungli, plné gaunerů, hňupů a ožralců za volanty kradených BMW chce Langer odstranit ze silnic i tu TEORETICKOU policejní přítomnost a nechat poškozené, aby si svého gaunera chytali sami ?
Dat Cechovi do rukou auto je stejny, jako dat 2letemu loveckou dyku.
Šéf dopravky se vymlouvá jako záškolák, uděláme dalšího "Kryštova". Dle mne je to vyhazování peněz. Stačí, aby dopraváci řídili dopravu a počet nehod se sníží automaticky. Hlavně musí být na silnici vidět. Spíš než provádět represi by měli pomáhat. Ale ti pánové jsou skálopeně přesvědčeni o své pravdě. U nás jsem neviděl nikdy na silnici policistu, když pršelo, v cizině ano. V cizině se vás policista zeptá, zda vám může pomoct, jak je to u nás, to každý známe ze zkušenosti. Před lety se tady v diskuzi nějaký policista prořekl, že jsou odměnováni podle vybraných pokut. To není třeba komentovat.
S tím deštěm souhlasím.Když prší,nejsou vidět.
Před několika lety byly na ulicích častější hlídky policistů.Dnes ?
...a budou umírat, dokud Policie nepochopí, že je nesmysl dávat 30% kapacity policistů na rozdávání botiček ( výroba to darebáků ze slušných lidí kteří si nemají v ucpaných městech kde stoupnout a sami to nezavinili ....žádná tolerance tu není )...ale dodnes byla tolerance grázlů na silnicích těch co jezdí agresivně, předjíždějí zásadně riskantně a to furt ( možná 100x denně ) ..., nepřiměřená rychlost s tím v ruku v ruce - to je největší nešvar našich silnic = agresivita grázlů, na které policie dodnes nic nevymyslela ( možná nechce ) a chodí vybírat penízky na vytypované městské úseky, přesně takové kde se překračuje rychlost z důvodů bezpečné silnce, ale nesmyslné značky "50 km", tam si policajti doslova s chutí chodí kojit svůj nadřazený absťák a plní si čárky do notýsku. To je strategicky neúnosná doktrína která mrtvoly na silnicích nezastaví.
Ano!