Česká pošta tím chce zvýšit úspěšnost při doručování balíkových zásilek, kterých ročně přepraví 32 milionů. Píše to deník Právo.
Doručovatelé budou balíky v rámci večerní roznášky lidem dopravovat mezi 16:00 až 19:00, příjemce navíc předem upozorní, kdy mu bude zásilka dodána.
Čtěte také |
Úspěšnost dodání balíků se podle informací pošty u firem pohybuje kolem 95 procent, ale u fyzických osob dosahuje jen asi 50 procent. "Předpokládáme, že s večerní roznáškou se úspěšnost doručení podstatně zvýší," řekla generální ředitelka České pošty Marcela Hrdá.
Zavedením večerního doručování by se Česká pošta vypořádala i s tlakem konkurence. Balíková služba PPL ze skupiny DHL podvečerní doručování nabízí už několik let, preferují je zejména klienti internetových obchodů.