Když má někdo peníze na nákup v Budapeští,tak mu na ceně dopravy nezáleží
"Na přemrštěné ceny si stěžují cestující i na webové stránce TripAdvisor, která se věnuje cestování a turismu.
.
Tak tomu zas nerozumím. Pokud hledám výrobek nebo službu, tak si vyberu jakou a přes nějaký srovnávač cen si vyberu cenu, která mně vyhovuje. Ale nikdy by mne nenapadlo si stěžovat na e-shop nebo nějakého poskytovatele služeb za to, že to nabízí za více peněz, než ten levnější.
Odhaduji, že to může být zacíleno např. na čínské či jiné asijské turisty, kteří si lístek koupí tam, protože je portál v jejich řeči a nijak nepátrají po alternativách. Na místě se pak dozví, že jejich jízdenka je neplatná a ještě stála násobně víc než měla a teprve v tu chvíli registrují nějaký problém. Ale nijak jsem po tom nepátral, tak se možná pletu.