Proc kupovat novy kdyz to stary slouzi bez jaky koli investice ..
mizerné platy za které si lidé nové auta kupovat nemohou.. Za 26 let po převratu už v tom kapitalismu mohl být plat minimálně průměr 30 až 35 tisíc.
není jenom v tom, že se vyřadí staré auto. S jeho výrobou bylo spojeno spotřebování energie, čím déle je v provozu tím míň energie se musí vyrobit pro výrobu nového. Udržitelnost rozvoje je i vtom opravovat to co, už existuje. Smozřejmě že v rozumné míře se musí park obnovovat. Na výrobu větrné elektrárny se spotřebuje více elektřiny než za svůj život vyrobí!
českých automobilek, každé auto, které opustí výrobní závod, je už staré.
mi moderní auto vydrželo tak, jako letitý Nissan čtvrt milionu kilometrů bez jakékoliv poruchy, jen s kvalitním servisem.O ceně nových aut hanba mluvit.
Žádné nové auto už nevydrží tolik kilometrů. A stejně tak jako žádný spotřebič. Kupovat a vyrábět je jediný smysl a motor ekonomik kapitalismu. Když lidé začali šetřit, tak byla ekonomika vždy v řiti. Takže můžeme vzpomínat na opravdu kvalitní výrobky jenom s nostalgií.
Škoda Fabia 1,2 HTP nová a třeba BMW 525i z roku 1995 s 300tis. km.
Cena: 250tis/50tis, životnost: 200tis/400tis, počet airb. 2/6, průměrná spotřeba 8l/8l
, výkon 50KW/125KW, bezpečnost posádky 6/10, ceny náhradních dílů: 1/1,
Singer drží euro na 27. a výš, tak co chcete za ty platy kupovat?
Mam temer 20leteho Opela a porad dobre slouzi ? Muzu se ho zbavit a koupit neco noveho, ale uzitna hodnota bude zhruba tak stejna, bezpecnost take.