130 let

Diskuze

Česku hrozí, že se mu rychlé železnice vyhnou

České republice hrozí, že ji obejde evropská síť vysokorychlostních železnic. To by v důsledku znamenalo celkové zaostávání železniční dopravy v zemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

K. Pořická

19. 5. 2011 22:59
A ten vysokorychlostní supervlak by stavěl kde?

V České Třebové, nebo ve Znojmě?

0 0
možnosti
ZV

Z. Veselý

24. 5. 2011 10:17
Re: A ten vysokorychlostní supervlak by stavěl kde?

Ve článku jde především o osu Berlín-Praha-Vídeň. Takže Ústí, Praha, Brno. Ovšem úseky nové tratě by mohly samozřejmě využívat i vnitrostátní vlaky, např na relaci Praha-Jihlava, podkrušnohoří-Praha apod.

0 0
možnosti
VK

V. Kusý

19. 5. 2011 18:04
Možná je to dobře!

Proč exportovat naši ostudu do světa? Vím že ti železničáři za to většinou nemohou, já sám jsem dokonce milovník železnic, ale to co předvádí vedení ČD nebo Carga, inu, hanit nechci a chválit není dvakrát co.

0 0
možnosti
ZL

Z. Lukeš

19. 5. 2011 19:17
Re: Možná je to dobře!

S tí vedením máš pravdu. Ale co chceš, Bárta si do Carga dosadil svého koně a dokud bude koalice a podpora VV pro vládu tak to bude vypadat tak, jak to vypadá a nic s tím nenaděláš.

0 0
možnosti
GG

G. Group

19. 5. 2011 17:30
Mluví se o osobní dopravě

bububu nic se nevyhne, nemají kudy hahaha

0 0
možnosti

m. Řehák

25. 5. 2011 16:44
Re: Mluví se o osobní dopravě

Česko je označení západní části ČR (zde by připadal v úvahu směr Č.Budějovice)

. Teoreticky by mohl rychlovlak jet i Moravskem, tedy jednou z východních zemí ČR(zde by připadal v úvahu směr Brno). Vzhledem k tomu, že se nejedná o směr Berlín Vídeň, ale Berlín Atény, je možný směr buď přes Řezno, nebo východně od oblouku Karpat, tedy přes Polsko, Ukrajinu a Rumunsko. Trasa přes ČR není nezbytná.

0 0
možnosti
MR

M. Raková

19. 5. 2011 16:20
Zase v CR budou smrdet nakladaky

To nikdo nepremysli trochu do budoucna z tech nasich potentatu a manzeru, jak si rikaji, jsou uplne na h....., pres nasi vesnici jezdi behem 7 let 15nasobne vic tiraku a nakladaku, protoze CD Cargo je neschopny a nasi lidi cesky obecne, mysleji jenom na pohodli, ale ony ty jejich deti a oni sami si to odnesou, bohuzel my s nimi

0 0
možnosti
RB

R. Buršík

19. 5. 2011 15:40
trochu to smtřrdí více peněz na dráhu

a hlavně do nás nerýpejte a my chceme jen audit

0 0
možnosti
VN

V. Novák

19. 5. 2011 16:50
To by znamenalo o zatraceně moc víc peněz na dráhu.

A ještě o násobně víc peněz přijdeme, pokud je nevydáme.

Ale hlídat by měl stavbu někdo z EU. Ne že by byli andělé, ale proti našim velečertům je obyčejný čert andělem...

0 0
možnosti
FD

F. Doušek

19. 5. 2011 15:37
vlakem jsem jel naposledy o vánocích

léta páně 1990. Na trati Kryštofovo Údolí - Liberec měl  od Jablonného sekyru 1 a půl hodiny. Takže sorry, modrá armádo.

0 0
možnosti