V České Třebové, nebo ve Znojmě?
Ve článku jde především o osu Berlín-Praha-Vídeň. Takže Ústí, Praha, Brno. Ovšem úseky nové tratě by mohly samozřejmě využívat i vnitrostátní vlaky, např na relaci Praha-Jihlava, podkrušnohoří-Praha apod.
Proč exportovat naši ostudu do světa? Vím že ti železničáři za to většinou nemohou, já sám jsem dokonce milovník železnic, ale to co předvádí vedení ČD nebo Carga, inu, hanit nechci a chválit není dvakrát co.
S tí vedením máš pravdu. Ale co chceš, Bárta si do Carga dosadil svého koně a dokud bude koalice a podpora VV pro vládu tak to bude vypadat tak, jak to vypadá a nic s tím nenaděláš.
bububu nic se nevyhne, nemají kudy hahaha
Česko je označení západní části ČR (zde by připadal v úvahu směr Č.Budějovice)
. Teoreticky by mohl rychlovlak jet i Moravskem, tedy jednou z východních zemí ČR(zde by připadal v úvahu směr Brno). Vzhledem k tomu, že se nejedná o směr Berlín Vídeň, ale Berlín Atény, je možný směr buď přes Řezno, nebo východně od oblouku Karpat, tedy přes Polsko, Ukrajinu a Rumunsko. Trasa přes ČR není nezbytná.
To nikdo nepremysli trochu do budoucna z tech nasich potentatu a manzeru, jak si rikaji, jsou uplne na h....., pres nasi vesnici jezdi behem 7 let 15nasobne vic tiraku a nakladaku, protoze CD Cargo je neschopny a nasi lidi cesky obecne, mysleji jenom na pohodli, ale ony ty jejich deti a oni sami si to odnesou, bohuzel my s nimi
a hlavně do nás nerýpejte a my chceme jen audit
A ještě o násobně víc peněz přijdeme, pokud je nevydáme.
Ale hlídat by měl stavbu někdo z EU. Ne že by byli andělé, ale proti našim velečertům je obyčejný čert andělem...
léta páně 1990. Na trati Kryštofovo Údolí - Liberec měl od Jablonného sekyru 1 a půl hodiny. Takže sorry, modrá armádo.