Slavné MÝTNÉ BRÁNY jsou na prd, u CIZÍCH kamiónů by měl být přes GPS zpoplatněn celý tranzit přes ČR . U nás poláci a uk-čka jezdí přes vesnici, páč jim to ušetří tři brány. A to u nás na 80% dědiny nejsou chodníky !!! A starosta je bolševik, co na to kašle, že děcka a starý báby skákaj do příkopů když se řítí polskej napráskanej kamion 80-kou. Celou vládní diktaturu zavřít na Bory !!!
Čím více úředníků ČR má, tím huře celá země funguje. Neschopnost postavit víceproudou dálnici od severu k jihu od východu na západ a na tranzitu vybírat peníze je ukázková. Hlavně, že místní Slovani mají za prezidenta čínsko-ruského slouhu, který by chtěl stavět vodní kanál. Možná, aby měl kde pádlovat na gumáku.
Po 100 letech se stále více ukazuje, že opustit Rakousko-Uhersko byla hloupost. Se zdejším materiálem nikdy Rakousko nedoženeme.
Když si západní státy stěžovaly, že jim Češi nízkou mzdou brali práci, tak jsem se na ně dívali skrz prsty. A teď se děje to samé nám skrz Poláky a Rumuny. :-)
Čína má v současné době 130,000 km dálnic a ročně přidává 10,000 km. Pokud by ČR stavěla dálnice stejným tempem na počet obyvatel, otvírala by ročně cca 70 km dálnic. V síti rychlostních železnic je naše zaostávání ještě mnohem větší. Přesto v Praze věří, že jejich ekonomický model je lepší.
Tak neni vsechno jen o ekonomice. jeste vetsi ekonomickou vykonnost by melo otrokarstvi. Ušetří se za mzdy, zdravotni a socialni.
Ono by mož.ná stačiko mít dokonalé dálnice, záložní trasy, tři pruhy D1, atd. Jak jednoduché.
Bylo by to fajn, ale lepší by bylo, kdyby se dostavěla dálnice z Olomouce na Hradec Králové. D1 by se značně ulehčilo.