130 let

Diskuze

Cizí kamiony přetěžují české silnice. Tuzemští dopravci nejsou schopni konkurovat Polákům či Rumunům

Nastává doba, kdy rodiny nakládají bagáž do vozů či autobusů a vyrážejí na prázdniny. Dovolenkový entuziasmus v nich vychladne, jakmile se ocitnou na dálnici. Roste počet oprav klíčových tahů a stále přibývá i kamionové dopravy, jak dokládají data o vybraném mýtu. Řidiči trpí a vaří se v kolonách, dálnice jsou přetížené, ale užitek z kamionů pro Česko klesá, třeba na spotřební dani.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

12. 6. 2019 10:30

Slavné MÝTNÉ BRÁNY jsou na prd, u CIZÍCH kamiónů by měl být přes GPS zpoplatněn celý tranzit přes ČR . U nás poláci a uk-čka jezdí přes vesnici, páč jim to ušetří tři brány. A to u nás na 80% dědiny nejsou chodníky !!! A starosta je bolševik, co na to kašle, že děcka a starý báby skákaj do příkopů když se řítí polskej napráskanej kamion 80-kou. Celou vládní diktaturu zavřít na Bory !!!

0 0
možnosti
KD

12. 6. 2019 10:09

Čím více úředníků ČR má, tím huře celá země funguje. Neschopnost postavit víceproudou dálnici od severu k jihu od východu na západ a na tranzitu vybírat peníze je ukázková. Hlavně, že místní Slovani mají za prezidenta čínsko-ruského slouhu, který by chtěl stavět vodní kanál. Možná, aby měl kde pádlovat na gumáku.

Po 100 letech se stále více ukazuje, že opustit Rakousko-Uhersko byla hloupost. Se zdejším materiálem nikdy Rakousko nedoženeme.

0 0
možnosti
KN

K. Novák 181

12. 6. 2019 10:38

Jsme v EU.

0 0
možnosti
KS

K. Stržanovský

12. 6. 2019 8:38

Když si západní státy stěžovaly, že jim Češi nízkou mzdou brali práci, tak jsem se na ně dívali skrz prsty. A teď se děje to samé nám skrz Poláky a Rumuny. :-)

0 0
možnosti
MV

12. 6. 2019 10:20

Ale politiky živená nenávist se dá vytěžit z obou případů.

0 0
možnosti
MH

12. 6. 2019 7:53

Čína má v současné době 130,000 km dálnic a ročně přidává 10,000 km. Pokud by ČR stavěla dálnice stejným tempem na počet obyvatel, otvírala by ročně cca 70 km dálnic. V síti rychlostních železnic je naše zaostávání ještě mnohem větší. Přesto v Praze věří, že jejich ekonomický model je lepší.

0 0
možnosti
JT

12. 6. 2019 8:00

Tak neni vsechno jen o ekonomice. jeste vetsi ekonomickou vykonnost by melo otrokarstvi. Ušetří se za mzdy, zdravotni a socialni.

0 0
možnosti
AL

A. Lisovský

12. 6. 2019 6:47

Ono by mož.ná stačiko mít dokonalé dálnice, záložní trasy, tři pruhy D1, atd. Jak jednoduché.

0 0
možnosti
RH

12. 6. 2019 11:11

Bylo by to fajn, ale lepší by bylo, kdyby se dostavěla dálnice z Olomouce na Hradec Králové. D1 by se značně ulehčilo.

0 0
možnosti