Je fakt, ze Skodovka je prefouknuta a ma mnoho agenturnich pracovniku z ciziny.
Meli by prestat vyrabet pro Seat.
Pokud presunou Superb do Nemecka, tak ho budou muset zdrazit a mozna se zacne vic prodavat Passat.
VW je majitelem a může si dělat, co chce, na tom se toho moc změnit nedá. Mně spíše zajímá, kam se bude ubírat spíše vývoj, jaký stav bude za 15, 20 let a jakou roli v tom budeme hrát my, a to by mělo být předmětem jednání vlády, tedy, aby se snažila proto u nás vytvořit podmínky. Tak často přetřásaná elektromobilita bude hrát asi významnou úlohu, ale nebude to ani za rok ani za pět let. Nic se dnes neděje skokem. A jaký typ zdroje elektřiny převládne a jak ji budeme umět ukládat, dnes nikdo neví. Nicméně budoucnost je pro nás důležitější, než místo, kde se budou lisovat plechy. To je práce pro roboty.
Není na škodu zaměstnancům naznačit, že platové požadavky mají svoje meze
Ano, kdyz ja mam malo, tak at maji ostatni malo. Jinak ve Skodovce maji mensi platy nez ve VW Bratislava.
Mělo by spíše být domovem chytrých lidí a ty auta s strčte víte kam? ať to uvás montují imigranti!
Že odborářům nevadí, že SEAT se montuje u nás ba ne v Barceloně nebo Škoda v Rusku jim nevadí. Aneb trochu směšný argument.....
Kdyby se v Rusku nebo Cine nemontovala, tak tam nevyvezou ani kolo.
Podobne to je v Indii, Bosne atd.
Dnes už je spíš směšné dělit něco na národní bázi....m každá komponenta ma sveho výrobce....ne národnost.
No taky mu to muselo dát práci sformulovat tak, aby nerozradil, resp. nezradil a zároveň uklidnil. Nicméně už několikrát se určité modely nemontovaly v čr.