Zeman slíbil, že se to otevře v tomto roce, tak se to prostě otevřít muselo. Papaláši se zviditelnili, jak to bude dál, se neví. Že Ovar v některých výrocích lže, nikoho nepřekvapí. Dlouhodobě se poukazovalo na to, že je lepší stavět tunel než tuhle cestu, která je tunelem na veřejné peníze.
naši prapředkové, vybavení lopatou a kolečky, postavili stovky hradů--zámků na špatném podloží, někdy i nad močálem, ale nabili do země stovky pylonů a stavby, které nezničili chrabří husité, stojí podnes. Holt máme hodně schopných byrokratů.
Snad to ty papaláše, se Zemanem v čele, v tom tunelu zavalí, pak se celá investice bohatě vyplatí.
Není nač si stěžovat, všecko běží podle knihy, jako v Československu od Gottwalda, až po Husáka. I v protektorátu Böhmen und Möhren byla občas sranda.
Ale copak to? Nesděloval Ťuk, že je všechno v naprostém pořádku? Doufám, že někoho zavřou, až zčerná. Anebo ne?
kromě Babiše to vědí všichni. Přinejmenším od doby, co prosazoval minimaxy na raftech.
Ještě minulý týden celé hejno hlav pomazaných znemožnilo jednoho geologa, který tento vývoj předpovídal.
To ze se to zacalo hybat hned po dani do provozu, resp tesne pred uvedenim do provozu je spatny omen. Vtibrace z estakady pohyby jen urychli. A to jeste neprsi. Cekam, ze nejpozdeji do jara provoz omezi nebo zastavi, vrazi do opravy nejakou tu miliardu a pokus se bude opakovat. Se stejnym vysledkem. Pak znovu a znovu, az nejaka chytra hlava rekne dost, prosustrovali jsme tady mailand, kapsa prazdna a musime jit tou treti trasou. No nic nase deti a vnoucata to zaplati! A my budeme mit svetovy rekord v cene kilometru dalnice!!!!!!
Od zacatku s timto usekem byly problemy. Navrzene byly 3 trasy. jedna na uplne bezpecnem podlozi a ta dokonce vyhovovala i ekologum. Ale ministersti vsevedouci urednici to vedi lepe a zvoli tu nejdrazsi a nejnebezpecnejsi variantu aby si nekdo napakoval kapsu. Stat to prece zaplati.... a to, ze stat jsme my danovy platci to uz nikoho nezajima....