Šumperský závod patří do skupiny Škoda Transportation, který je výrobcem uvedených vlaků a jedním z nejvýznamnějších dodavatelů vozidel pro ČD.
Vedení Českých drah se otřáslo, končí dva manažeři. Nového šéfa má i prestižní okruh ve Velimi |
Takzvané vyvazovací a hlavní opravy je nutné provést u každého vlaku po ujetí určitého počtu kilometrů. U RegioPanterů, které jsou určeny pro regionální dopravu, se vyvazovací opravy provádí při 600 najetých kilometrech a hlavní opravy po 1,2 milionu ujetých kilometrů. U verze určené pro dálkovou dopravu se pak vyvazovací opravy provádí po 900 kilometrech a hlavní po 1,8 milionu kilometrů. Důvodem jsou podle Českých drah odlišné podvozky a další technické parametry vozidel.
České dráhy nakoupily celkem 14 souprav vozidel InterPanter za 2,7 miliardy korun. Jezdí na trasách z Prahy do Brna přes Českou Třebovou, z Brna do Olomouce přes Břeclav, nebo na trase Praha - Hradec Králové - Trutnov. Regionální verze pak jezdí na linkách v Jihočeském, Olomouckém, Ústeckém, Pardubickém a Královéhradeckém kraji.