130 let

Diskuze

Poláci nesmějí dojet do slunečnic, říká v rozhovoru ministr Havlíček o zrychlování dálniční výstavby

Další díl zrychlování dálniční výstavby mají v pátek v rukou poslanci. Novinka může klíčové stavby posunout v čase až o sedm let, tvrdí ministr dopravy a průmyslu Karel Havlíček (za ANO).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poláci si za peníze z Unie postavili dálnice, my golfová hřiště a cyklostezky. Poděkujte svým politikům!

0 0
možnosti

Žádný z dotačních titulů nepokrývá 100% nákladů, spolufinancování z národních zdrojů je dle podmínek programu zpravidla 20-50%. Poláci použili unijní zdroje na kofinancovani dálniční sítě. U nás se infrastruktura nestaví protože se rozpočet prozira na nesmyslech jako naprosto přemrštěné a přepálené důchody a přebujelá státní administrativa a státní zaměstnanci s prestrelenymi platy. A jelikož nezbude na financování jiného tak není ani k čemu načerpat to kofinancovani. Zbude jen na ty crcky ala cyklostezka a či rozhledna na které obec pustí parszovek tisíc korun.

0 0
možnosti

Loni na podzim tvrdil velkohuby StBak a nejvetsi zlodej ve stredni Evrope, ze si rakusani budou muset maknout, aby dopojili dalnici v Mikulove na nasi D52.

O tyden pozdeji spolkova zeme Dolni Rakousy otevrela posledni usek dalnice k hranici, nedostaven tak neni jen 5km usek k ceske hranici, protoze zeme vedena diletanty a amatery z ANO neni schopna rict, kde bude trasa D52.

0 0
možnosti

P37e46t80r 35Z26e64m54a88n

19. 6. 2020 9:04

Prdlajz slunečnice! V řepce by skončili ;-)!

0 0
možnosti

J95a50n 23H33o26n73e92c

19. 6. 2020 11:43

:-) A do té od Agrofetu.

0 0
možnosti

A nejen Poláci - to samé se týká Rakušanů, hned na 2místech.

0 0
možnosti

Ti už v té slunečnici skončili.

0 0
možnosti

ČD měl zůstat jeden podnik a ne ho rozdělovat na několik firem. Které, jak to občas vypadá, si dělají naschvály, místo aby vzorově spolupracovaly. Jenom přibylo papalášů/kindermanažérů a dalších bílých límečků v kancelářích.

Za to chybí lidé přímo v provozech.

0 0
možnosti

Myslíte, že kdyby to zůstalo jako jedna firma, tak někdo, kdo teď pracuje v kanceláři, by šel dělat koloťuka? Šel by pracovat jinam a v provozu by lidi chyběli dál.

0 0
možnosti

S tím zákonem o dopravních stavbách, hlavně liniových, má stát ( poslanci ) 30let zpoždění. Stačilo v r.1990 převzít německý model/zákon ( což zřejmě udělali Poláci před 20léty ). A dálnice, okruhy měst, mohly být v provozu již při našem vstupu do EU. V té době by Nás nikdo ne bu zeroval, jak se děje nyní.

0 0
možnosti

Kdo nás buzeruje za to, že se u nás dálnice nestaví jako v Německu nebo Rakousku?

Jenže v Rakousku si Asfinag nedovolí dělat takové vý.eby s účastníky řízení jako u nás. V demokratických zemích má tradici konsensuální projednávání, u nás o.eby s vlastníky, s žabičkářama, s občany.

0 0
možnosti