dokončit dálniční obchvaty a nehonit všechno přes jedinou D1. Nedostačující kapacita dálnic se redukcí provozu na nich nezlepší. Pokud chce někdo mermomocí vtipně šikanovat kamiónovou dopravu, bůhvíproč dnes přepravující i nechlórovanou vodu v lahvích, má k dispozici obří aparát mýtného. Může například zavést různé taxy pro různé doby, hlučnosti a váhy.
ale vlády se k tomu nemají, takž tabule s informacemi a proměnlivé rychlostní značky podle hustoty provoz=čidda a navíc podle viditelnosti v krizových zónách významě snižovat rychlost
o vikendu na dalnicich. Jezdi uz jich ted pres zakaz spousta, protoze nejsou kontroly.
vyhrožuje, nikdo ty jejich kamiony nepotřebuje, klidně by to mohlo být od pátku rána do ponělí do oběda a vůbec nic by nikde nechybělo, jen by kamiony nejezdily s jednou paletou sem a tam...
je to jenom o naplánování krátkodobých zásob a rezerv
Zelení jsou ve vládě jen aby byli u koryt. Jinak by už prosadili tolik potřebné omezení pro stále se rozpínající kamionovou dopravu. Zcela vyloučit kamiony bohužel nejde, ale určitě by šlo omezit nesmyslné jízdy např s vepřovým z Itálie do ČR a mnohé další zbytečné jízdy. Kdo si myslí opak, doporučuji mu třeba vychutnat jízdu mezi Žilinou a Martinem. Anebo vyhnít na D1 pro nehodu, kterou způsobí v drtivé většině kamiony.
ČESMAD bude samozřejmě vymručovat vždy, neboť mu jde jen o zisky. Na růstu kamionové dopravy je nejlépe vidět bezohlednost kapitalistického systému (ne že bych obhajoval socík), který ve všem vidí jen peníze.
to bude v létě zase po silnicích hromada rozervaných kamionových pneumatik, je třeba se s nimi nemazlit, komančské kecy o HDP ať si nechají na koledu
Dopraváci si více cení svých zisků než lidských životů.
Topolánek vynamenává chladnokrevné vrahy.
Nemohou se zakázat hrací automaty, které již zničily mnohé lidské osudy a způsobují zvýšení kriminality.
ATD.........
Tomu se říká svoboda?
pokud je obsah vašich otázek myšlen vážně, bez provokace, jste blbcem, který nedokáže ani náznakem pochopit co svoboda vůbec je. Pro vás je svobodou maximum zákazů, no nic ......
Dopravci by potřebovali nafouknout den alepoň na 25 hodin a týden natáhnout na osm dní. Jezdit je třeba dnem i nocí svátek nesvátek. Co na tom že řidiči nedoržují v zájmu svých zaměstnavatelů povinný odpčinek, vždyť jde jen o lidské životy. Je potřeba se ohánět, protože když to neudělám udělá to někdo jiný.
rázně to zakázat a bude po debatách, ať dělají třeba stojky
bezpečnost jejich zaměstnanců a dopravy na silnicích obecně, má jednoznačně přednost před kšeftařením
o nezásobených obchodech jsou trvalka loby dopravců. Náklady vraťme vc kontejnerech na nevytížené železnice a od pátku do pondělí ať si odpočinou řidiči i auta. Auta budou k dispozici na údržbu mechanikům a řidiči se odreagují na houbách či fotbale, aby z nich nebyli permanentní agresivní šílenci, ohrožující sraby v pidiautech na dálnici. A ty váhy a radary ať jsou na dálnici a silnicích prvním třídy pět dní v týdnu. Ale to by autodopravci neměli peníze na "pozornosti" pro své zastánce v parlamentu.
No já nevím, školy dopravní nemá, ale že by bylo nutné vozit kamiónem rohlíky z Prahy do Hodonína?
Na to stačí selský rozum.
A kamióny na dálnicích mi vadí víc, než špatně zásobený obchod.
Před osmi lety jezdila polovina kamionů a nepamatuji si, že by někde něco chybělo, nebo bych kvůli tomu hladověl. Je to demagogie jako hrom.
Chcete jezdit o weekendu proc ne! Ale pod jednou podminkou. Kazdych 100 Km vahy, namatkove technicke kontroly, dodrzovani max 10 hodin jizdy za den, predni sklo bez ptakovin pres ktere neni videt a to jen pro zacatek. Vim, ze se najde hromada dalsich veci, kterymi by se mel ridit provoz kamionu na Ceskem uzemi.