Pokud jsou klavíry Petrof tak vynikající, snadno se prodají po celém světě, stačí se obrátit na nějakého obchodníka. Viz Slunečná.
No tak vystrčil jako Tchajwanec jí to snad domluví u něj doma.
To je tak, když firma staví svou existenci na obchodu s totalitní zemí. Ani trochu mi jich není líto.
Ty jsi tak chytrý, kámo. To že z Číny je skoro úplně všechno na co se podíváš ti jaksi ušlo, že?
Tak Čína půjde do války z Indií, bez českých pian.
Zdá se, že Vystrčil rozbil jednou hloupou návštěvou 80 let snažení úspěšné české firmy na čínském trhu, která má navíc s Čínou pozitivní vztah.
Kdo vydírá jednou, bude vydírat kdykoliv a z jakýchkoliv důvodů.
Soudruzi v Cine predevsim nemaji jak reagovat. Vystrcila tezko potrestaji tim, ze ho do Ciny nepusti. On tam jet nechce.
Cinske investice v CR jsou tak trisni, ze je na tom lepe i Albanie. Takze zde muzou tak maximalne zase prodat Slavii, ZDAS a Pivovary Lobkowitz a tim se jejich investicni aktivita dostane na cislo 0,- (ponechme stranou ze koupit neco co uz existuje neni pro CR zadna pridana hodnota).
No a vzajemny obchod je dramaticky nevyvazeny, takze i kdyby se do Ciny nevyvezlo ani za korunu zbozi, tak to ma celkovy dopad na ceskou ekonomiku a jeji HDP v radu jednotek miliard. A ze by se soudruzi strelili do vlastni nohy a zakazali vyvoz do CR? No to urcite ne.
Od roku 2014 investovala Čína v Česku přes 50 miliard korun, zatímco Taiwan 15 miliard.
Čína už přece 'originální' PETROFy dávno vyrábí.
Rodinná firma PETROF, největší evropský výrobce akustických klavírů a pianin, si letos připomíná 80. výročí od dodání prvního nástroje do Číny. Čína je nejčastější destinace ze všech 65 zemí, do kterých dnes nástroje PETROF míří. K úspěchu firmy na tomto trhu však samozřejmě vedla dlouhá, strastiplná cesta.
PETROF obchodní vztahy s Čínou po dlouhou dobu organizoval přes svého distributora v Hong Kongu. Až v novém tisíciletí se Zuzana Ceralová Petrofová, zástupkyně páté generace rodu Petrofů, rozhodla navázat užší vazby s Čínou a oslovit trh napřímo. Po několikaletém průzkumu trhu byl připraven konkurenceschopný business plán a vybrán nejvhodnější partner pro dlouhodobou spolupráci. Toto partnerství trvá již úctyhodných 18 let a je neustále prohlubováno.
Obchod s Čínou je pro Evropany stále zahalen rouškou tajemství a řada evropských firem se vstupu na tento trh obává.
„Samozřejmě má každý trh svá specifika a ten čínský není výjimkou,“ vysvětluje Zuzana Ceralová Petrofová. „My jsme na tom
„My jsme na tomto trhu úspěšní zejména díky tomu, že respektujeme kulturní odlišnosti a dokážeme se přizpůsobit pravidlům hry, která Číně fungují. Je to pro nás klíčový trh nejen z pohledu tržeb, ale upřímně jsme si ho i velmi oblíbili a vždy se tam těšíme. Vynikající jídlo, neuvěřitelná pestrost jednotlivých regionů, ať už jde o přírodu či náturu lidí, to jsou věci, které dělají z obchodování velmi zajímavou práci.“
Ve světle zmíněných skutečností již nepřekvapí, že právě v Číně, konkrétně ve městě Xi ́an, byla po vzoru kulturního centra v Hradci Králové otevřena druhá PETROF Gallery, kde si návštěvníci krom hry na celé portfolio značek pian PETROF Brand Family mohou vychutnat také lahodnou kávu nebo zajít na koncert.
Dealeři podle prezidentky Petrofu vyčkávají, jak vše dopadne, situace v česko-čínských vztazích je pro ně nejasná a gesta různých politiků nechápou. „Nevědí, zda jsme jejich přátelé či nepřátelé. Mrzí mě, že naše diplomacie se neumí sjednotit a my to po té odnášíme. Je to pro nás nepříjemné,“ řekla.
Petrof nyní neví, zda se na konci října opět zúčastní důležitého mezinárodního veletrhu hudebních nástrojů v Šanghaji, který je nejvýznamnějším na světě. „Vůbec nevíme, zda tam budeme vystavovat, zda dostaneme víza,“ řekla Ceralová Petrofová.
Zdroj:idnes
hodnota zakazy je cena jednoho nornalniho osobniho automobilu. Tak to je ovsem na rozvrat ekonomiky cele CR