Vítám modernizacï vagonů jako člověk bez auta, ale je tu problém, aby ta automatizace šlapala na 100%. Vloni jsem jel modernizovanými vagony, vlak Košičan, ale ihned za Popradem odešel jeden WC, potom několik dalších, připomínám bylo léto a horko, hodně se pilo. Poté odešlo několik dveří, takže lidé, kteří to nevěděli bezradně hledali fungující dveře pro výstup z vlaku. Na českém uzemí nastoupil inteligentnější personál, takže alespoň přelepil nefungující WC a zablokované dveře nálepkami: "Zablokováno - nepoužívat". Když jsem mluvil s vystresovanou průvodčí, asi tak 40 let, tak mi řekla: "Už abych končila s prací zde, tohle na mně není, raději půdu dělat do fabriky. Dřív mně to bavilo".
Budiž útěchou, že to byly slovenské vagony.
v 91. roce jsme byli poprve na pozvani v Italii na 3 dny, jeli jsme jen asi 50 km mistnim vlakem do Benatek, takto to tam vypadalo jiz pred 20 lety. Ceske drahy z nas tahaji a tahaly penize tak dlouho a jeste nic nedokazali napravit z casu bolsevika. Vlakem jezdime dost casto a ty same vagony nas vozily na vylety pred 30 a 40 lety. Jsou to velci podvodnici, jako jsou mezi politiky. skoda slov a casu
k čemu to ale bude, když ty h*vaca cestující (neříkám že všichni) to stejně zachvíli zničí.. i nové elefanty už sou sem tam posmárané