Přímí konkurenti jako Rossman či Teta tuto službu zatím nenabízejí. Společnost DM Drogerie Markt by měla na internetu prodávat celý svůj sortiment - objednávky bude zákazníkům rozvážet podobně, jako je to už několik let běžné například u on-line prodeje potravin.
„Ukončili jsme práci na vývoji konceptu. Potřebujeme najít partnery, vytvořit technické zázemí. Pokud nebudou nějaké technické komplikace, tak můžeme rozjet tento byznys nejpozději do roka,“ uvedl Fischer. E-shop zatím firma provozuje v Německu či Rakousku.
Ve finančním roce 2015/2016 utratila společnost DM drogerie v Česku za nejrůznější investice 150 milionu. Značná část z nich padla na modernizaci obchodů.
Pro další období to bude podle Fischera dokonce o 100 milionů více. Peníze půjdou kromě vývoje e-shopu také do modernizace prodejen - úpravy se dočká 55 obchodů. Firma bude investovat také do rozvoje softwarových systémů či logistiky.
Službu on-line drogerie nabízí nyní na českém trhu například portál Ageo. Ten se však neopírá o síť kamenných prodejen. Přímí konkurenti „déemka“, řetězce Rossman či Teta v tuto chvíli e-shop nemají.
DM Drogerie mají nyní v Česku 221 prodejen a zaměstnává 2715 lidí. Ve finančním roce 2015/2016 dosáhla na tuzemském trhu příjmů ve výši 7,8 miliardy korun. Ve srovnání s předchozím obdobím šlo o nárůst 8,8 procenta.
ROZCHOD S ALNATUROU
|