130 let

Diskuze

Dvojaký charakter Superbu

Minule jsme představili Škodu Superb v nejvyšší specifikaci, klasickému testu jsme ale nyní podrobili verzi s turbodieselem a automatickou převodovkou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gott

24. 8. 2008 9:15
Nějak se tady

zapomíná na zkutečná auta co budí respekt a úžas. Je to Lexus a Cadillak. Koncern vw se snaží prodávat svoje sračky kde se dá,ale to neznamená kvalitu. Superb 2 je jen důkaz myšlení maloměšťáků v čechách a manažerů od vw. Je fajn vidět twin door v akci,jen bych chtěl vidět ženskou jak zavírá tenhle nesmysl,chce to asi elektromotor. Škoda se svojí produkcí 550 tis. aut za rok je jen zlomek výroby Lady  a její odnoží  v rusku.Opravdu, trh bez škody by asi zkolaboval.R^

0 0
možnosti

ivan

11. 8. 2008 10:39
celkom sa mi Superb páči

je to prakticky Audi.

0 0
možnosti

Martin

11. 8. 2008 21:42
Re: celkom sa mi Superb páči

:-DAudi je to spíš teoreticky, prakticky je to nejlevnější koncernové auto této velikosti. Ale na druhou stranu, první generace suberbu byl shit, tohle je levné ale slušné auto své katagorie.

0 0
možnosti

Franta Brambora

9. 8. 2008 16:29
Superb je Passat

Firma Skoda dela vedu z verze Superb - ale nerekne ze Superb je okopirovany Nemecky Passat. Za totality si lide delali srandu ze Ruska Volha byla okopirovany Ford. Je nacase aby si Cesi delali srandu z toho ze firma Skoda umi ted jenom kopirovat.

Mimochodem Nemecky Passat je povazovan v Americe jenom jako kolobezka na nakup -  Japonske auta jsou zde oblibenejsi a spolehlivejsi.

0 0
možnosti

Martin

9. 8. 2008 17:00
Re: Superb je Passat

Co řešíme? Superb je jen jeden z mnoha klonů koncernu Lidové auto. Škoda už neumí akorát kopírovat, škoda auto neexistuje, je to jen montovna Lidového auta.:-(

PROČ je průměrný obyvatel evropy TAK zblblý, že opravdu považuje Passat za überauto a je bytostně přesvědčen, že s obrovským náskokem překonává veškerou myslitelnou konkurenci.

Lidové auto = vítězství marketingu na technikou, rozumem a realitou. A přitom by stačilo jeden každý model zlevnit tak o 100 000 kč, nedělat bublinu že jde o nejlepší z nejlepších a vrátit se k filozofii levná stejně kvalitní alternativa jako ostatní.

0 0
možnosti

kryton

7. 8. 2008 22:34
To je test??

Si děláte srandu;-D

0 0
možnosti

kamil

7. 8. 2008 13:02
0 0
možnosti

Jirka

7. 8. 2008 11:48
proc zvyhodneni dehtu?

rozdil v cene motorizaci v neprospech 1.8 TFSI je jasnej ... VW se potrebuje rychle zbavit zbylych chrochtavych TDIcek ... a kdyz je nafta drazsi, tak se letity rozdil obraci, takze se nabizi toto reseni ... dehet tahne evropou, tak jej rychle zlevnime  ... kazdopadne pokud se to auto ma tvarit jako castecna limuzina, nejvic mu budou sluset sestivalce ... 2.0 TDI je pro narocnejsi chalupare :-D

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás