Evropský parlamenmt před koncem svého funkčního období se snaží odhlasovat co nejvíce pitomostí. Po útoku na demokratické Maďarsko následuje útok na automobilový průmysl bez potřebných technických znalostí. Navíc ekologické zatížení je třeba posuzovat komplexně. Je hloupostí vidět jen emise CO2 konkrétního auta - například u elektroaut sem patří dopady výroby a likvidace akumulátorů a výroby elektřiny. Je třeba srovnávat s dalšími znečisťovateli: iDnes, rubrika auto: "Pouhých patnáct největších nákladních lodí vyprodukuje více nežádoucích látek než všech 760 milionů aut na světě."
Ještě porovnejte co odveze a kolik je emisí na tunu nákladu.
Odhlasovat se dá cokoliv. I kravina. A v tom jsou europoslanci jedničky.
Jedna se o prumer vsech. Asi jako prumer IQ vsech obcanu. A predpokladam, ze na kompenzaci vaseho deficizu je potreba nekolik nadprumernych IQ jinych obcanu.
Jedna se o prumerne emise vsech aut jedne znacky. Kazde prodane elektroauto snizuje prumer emisi, tak zadna likvidace autoprumyslu se nekona. Akorat je nutne aby se vyrobil urcity podil elektromobilu a vse je OK.
Cina rovnou urcuje povinny podil EV. v roce 2019 je 10% a kazdy rok stoupa o 2%.
Což nemění nic na tom, že je to hovadina stanovená bez ohledu na technickou realitu. Za chvíli se můžeme dočkat toho, že EK uloží pod sankcemi povinnost zvyšovat každý rok účinnost Carnotova cyklu.