14. listopadu 2013 7:00 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Česká mobilní aplikace nahrazuje věrnostní karty. Má vysoké ambice

Nokia Lumia 620 | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Nokia Lumia 620 | foto: MAFRA – Luděk Vokáč

PRAHA Věrnostní karty, které jsou mezi českými zákazníky velmi oblíbené, mohou postupně mizet. Nahradit by je měly mobilní aplikace. Portmonka, první ryze česká aplikace tohoto druhu, v těchto dnech zprovoznila svoji inovovanou verzi. Zatím s ní spolupracuje přes dvacet obchodních značek, další jednají.

Mobilní aplikace umožňuje nahrát a následně spravovat data z věrnostních a zákaznických karet přímo v mobilním telefonu. Zdarma je ke stažení na mojeportmonka.cz. K dispozici bude pro operační systémy Android a iOS.

Uživatel může kromě správy věrnostních karet stahovat i slevové kupony, které bude možné uplatnit v kamenných obchodech i v e-shopech. Aplikace také umožní získávat informace o výprodejích, speciálních kolekcích a novinkách.

Do půl roku přes 100 tisíc stažení

Zatím jsou v Portmonce zapojeny více než dvě desítky značek a obchodů po celé České republice. Ty budou mít své prodejny označeny samolepkami „Portmonka akceptována“. Jsou to například sítě s outdoorovým vybavením Husky nebo Rock Point, knihkupectví Kosmas, jednička na trhu s dárkovými předměty Albi, FAnn Parfumerie či autoservisy Auto Kelly. Další obchodníci o svém zapojení jednají.

„Do půl roku chceme s Portmonkou dosáhnout sto tisíc stažení aplikace. Plánujeme širokou mediální podporu,“ tvrdí Patrik Mališ, ředitel společnosti Retail Info, která aplikaci provozuje.

mlMatěj Ludvík

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!