Becherovka prodává v současnosti likér především v Evropě, vyváží přibližně 40 procent produkce. Obchodování v USA má být druhou mimoevropskou expanzí po Číně, kam JBKB začala exportovat v roce 2007. Do poloviny letošního roku měla vyvézt kolem 50.000 litrů klasické Becherovky, která momentálně tvoří asi 80 procent výrobního programu likérky. "Zatím v Číně prodáváme málo, do
pěti let bychom ale chtěli vyvézt jeden milion litrů," uvedl Schofield.
Úspěch v Číně kvůli přírodnímu původu
Z poznatků od zahájení prodeje Becherovky na čínském trhu vyplývá, že byla konzumenty a obchodníky přijata pozitivně. Schofield uvedl, že zákazníci jsou v Číně nakloněni především produktům přírodního původu, což je právě případ Becherovky. "K získání mnohem většího povědomí o Becherovce, a to nejenom v souvislosti s vývozem do Číny, může pomoci naše účast na světové výstavě Expo 2010 v Šanghaji," dodal Schofield.
Becherovka nyní putuje do více než 35 zemí světa a vývoz neustále roste. Druhým největším trhem po tuzemském je Slovensko, kde byla už v roce 2005 prolomena milionová hranice v prodaných litrech. Tradičním trhem je Německo, kam ročně míří asi 600.000 litrů Becherovky. "Nejvíce rostoucími trhy jsou Ukrajina a Rusko a nově země bývalé Jugoslávie. Z hlediska objemu vyvážíme více než 40 procent celkové produkce, což je přes tři miliony litrů," uvedla mluvčí JBKB Eva Kotýnková.