šéfíci to dneská nemají lehké, jsou drazí, a tak se v posledních letech s čím dál vyšší frekvencí vyměňují (za ty s nižším platem) nebo vyhazují na dlažbu
Mezi špičkové vozy jako Audi, BMW, Mercedes se Ford nikdy nemohl dostat. Mimo tyto značky záleží zákazníkům především na spotřebě a trvanlivosti, zejména karoserie. Zde Ford také nikdy nebodoval. Střední až zvýšená náchylnost ke korozi, neúsporné a nevýkonné motory s podstatně menší životností, než ostatní evropští konkurenti, třeba Renault nebo Peugeot.
Poté, co Toyota boduje ve všech testech a současně drží atraktivní ceny bude Fordu foukat ještě dlouho vítr do tváře. Na kvalitu takových evropských malých vozů jako Škoda, VW, Audi musí ještě hodně dohánět. Trh velkých vozů je v Evropě už rozdělen, Ford tam nic neztratil.
Nejspolehlivější auta jsou japonský: Toyota, Mazda, Honda.
Jen ať si ty fabriky pozavírají a vyrábějí dál levně. Protože ti nezaměstnaní jim ty jejich zgarby stejně kupovat nebudou. A manažéři a celá vedoucí sebranka si může zase napěchovat kapsy za ušetřené prachy na mzdách pro dělníky. Takhle to ovšem nedělá jen Ford. Už i Volkswagen má potíže s odbytem, tak bude snižovat pracovníky, na platu jim nepřidá, ale naopak ubere a budou ještě rabušit místo 38 hod. týdně 40 hodin.