V Idii je vetsi konkurence u lacinych aut nez v cesku tak by korejci radi prevedli vyrobu do statu evropske unie kde je velky trh na male auta hlavne ted diky srotovnemu a bez dovoznich cel kdyz se produkuje v EU.
Cena prace prece neni jediny naklad :)) V Cesku je urcite vyssi stupen automatizace nez v Indii a pri vyvozu v ramci EU se neplati clo :)
... vydělávají měsíčně méně než Indové.
Jaké by Hyundai za to zase požadoval příspěvky od státu, jak dlouhé daňové prázdniny.......
MAS PRAVDU, V INDII DOSTALI 15 KRAV
a kto bude tie autá kupovať, jednak ľudia sú chudobný a trh je plný
"...Firma tak chce výrobu přiblížit velkým trhům, jako jsou Německo, Francie, http://azzurro-ck-wwwitaliecz.takeit.cz/lignano-pineta-3673567?37456&rtype=V&rmain=64315&ritem=3673567&rclanek=1959452&rslovo=420133&showdirect=1" target="_blank" rel="nofollow">Itálie a Británie...". Takže Češi ani Slováci to nejspíš nebudou ;-)