vyrobí auto na hov.. . Bude jezdit nepřetržitě po celé jejich nezdaněné volební období . Kucí jsou to šikovný .
Náhodou je to dobrý nápad, auto na stlačený vzduch při dnešních emisich ve vzduchu.co lidi chceme myslite že budem moct žit pak v zamořeném ovzduší spalinama,myslím že né!Fándím tomuto vynálezu s kombinovanému třeba s El.motorem
http://www.pacainfoeco.com/actune/270207.negre.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pacainfoeco.com/actune/270207.negre.html
http://ecologie.caradisiac.com/Tata-Motors-et-Guy-Negre" target="_blank" rel="nofollow">http://ecologie.caradisiac.com/Tata-Motors-et-Guy-Negre
http://www.caradisiac.com/php/actu_enq/actu/ndm/news_minute90.php" target="_blank" rel="nofollow">http://www.caradisiac.com/php/actu_enq/actu/ndm/news_minute90.php
Nějaké relevantnější linky by nebyly ? O tom, že jakýsi podvodník chce postavit továrnu na auta na vzduch a že má na prodej několik mostů a Karlštejn už jsme toho četli dost...
Což takhle postavit rovnou šlapací automobil. Na cestující by nepršelo, a při 4 členné osádce statných athletů by to auto moho docela svižně uhánět, možná i 40 km/hod rychlostí. Ovšem - co my, staří páprdové
Problém vidím v systému odplísňování a deodorace interiéru. Jinak ale samá pozitiva, kondenzát z kabiny by při vhodném způsobu rozptylování nahradil nemalou část solanky, používané cestáři v boji s náledím a pro ženské osádky by bylo moýno sedla vybavit anatomicky zajímavými faloimitátory, výrazně omezujícícmi nudu při déletrvajících jízdách.
Všichni, kteří si tu rozplývají zezelenalé mozkové buňky popisem energie budoucnosti by si měli uvědomit, že využití stlačeného vzduchu ke konání cílové mechanické práce je využití jedné z nejdražších energií na světě. Proč ? Protože z primární energie musíte udělat energii mechanickou, pohánějící kompresor. Z mechanické energie v kompresoru vyrobíte energii stlačeného plynu a teprve z té nakonec opět mechanickou energii. V porovnání s klasickým spalovacím motorem máte navíc dvojí přeměnu, doprovázenou adekvátními ztrátami. Navíc by asi stálo za to spočítat, zda by takový motor nepotřeboval místo nuceného chlazení nucený ohřev na udržení pracovní teploty expanzní komory. To by ale "vynálezci" tohoto nesmyslu museli pustit do světa víc informací. No, já osobně bych na tlakové nádrži s třemi stovkami atmosfér radši nejezdil....
Souhlasím, stlačený vzduch je dražší než elektřina, tedy primárně potřebuji zdroj levné elektřiny vyrobené bez emisí, takže ať se to zeleným (neříkám ekologům,protože zelení se skutečnou ekologií nemají co to činění) líbí nebo ne ,jediným perspektivním zdrojem elektřiny je jaderná energie.
Vzdyt staci obycejna pumpicka a vzdy ten tlak dopumpujes
Moje auto taky jezdi na stlaceny vzduch, pouze trochu ohraty stlacenim a pak naslednym samovznicenim vstriknute nafty.
stlačený vzduch by se mohl vyrábět šlapáním, případně pořádnou porcí luštěnin.