No jen jestli to je fakt otázka světlometů... Podle mě hlavně jezděj lidi v noci jako prasata nebo ožralí a často obojí dohromady.
První Tatry 8 měly jeden reflektor uprostřed. Mluvilo (psalo) se o tom, že je natáčecí, ale nevím, zda to byla pravda.
Ano, Tatry měly ten systém mít ,ale byl poruchový, později jej patentoval až Citroën. Četl jsem to v nějakém rozhovoru.
Přečetl jsem si titulek článku a první co mě napadlo, jesli si v článku vzpomenou na Citroen DS Mám pocit že s natáčením světlometu se počítalo i u jedné staré tatrovky
Vzniknul termín "nevyžádaný automatizmus". Je to něco co funguje samo proti naší vůli a nevyžádaný automatizmus musí být mimořádně dobře promyšlen jinak může fungovat i proti našim zájmům a kontraproduktivně.
Neco jako kdyz Ti word opravuje vsechna slova tak, jak on sam uzna za vhodne ? :) Jinak pouzity termin sedi.
Neříkám že xenonové světla jsou špatné, ale pochybuji že zvyšuji bezpečnost, protože strašne moc oslňují a je to hlavně znát u škodovkách. Oktávii a Fobii s xenonovými světlámi a by mněly zakázat. Když týto auta jdou oproti nebo zamnou tk to hned poznám že je to škodovka.
Tahle věc byla patentována již někdy v roce 1969. Nic nového pod sluncem.
Auta už také jezdí přez sto let a přeci je na nich občas znát mírný posun.
Třeba takový ford T je také auto ale řekl bys na ty dnešní "nic nového pod sluncem", Všeználku?
To asi budou vybojky .. nekdo to pochopi