Nebereme žádné dotace, to kraj si objednává službu. Tak nevím jestli v těch vlacích jezdí "kraj" nebo občané. Ta firma by měla reagovat na poptávku služeb a ne na nějakou objednávku politiků. Doufám, že kraj nebude objednávat rohlíky. Nebo je státní správa marketingovou divizí ČD?
To samé platí u autobusů. Tam Vám to nevadí?
Nakoupi za 4 miliardy vlaky, ktere mohou jezdit 300 km/h, kdyz nejsou na tyto rychlosti pripravene koridory. V nekolika kratkych usecich je povolena rychlost 160 km/h, jinak se jezdi kolem 90-100 km/h. Navic jsou Pendolina tak proslula svou "kvalitou", ze je Nemci ani Rakusane nechteji na sve trate pustit. Zastupci Siemensu rikali, ze by sly stejne kvalitni vlaky jako zastarale Pendolino poridit za polovinu, ale to by nebylo tolik prostoru pro korupci, kterou jsou CD prolezle skrznaskrz. Tolik ke skvelym hospodarum - vedeni CD.
Jancurovi fandim, diky nemu se CD zacaly po 20 letech nicnenedelani snazit.
má maximální rachlost 240 km/hod. Tou bude jezdit v Rakousku a Německu. Pendolino "nemůže" do Němec, protože není německé. Tak si německý drážní úřad vymýšlí stále nějaké problémy.
Nevím kde tu jistotu pan šéf ČD Žaluda bere, že Jančurovi jde jen o tzv. lukrativní tratě. Pokud se pamatuji, tak Jančura nabízel krajům provozování všech dotovaných tratí, ale socialistickými hejtmany byl odmítnut, neboť oni dali přednost dohodě s molochem ČD s tím, že stát jim tyto tratě zadotuje. Když Kalousek krajúm sdělil, že možná nebudou na dotace peníze, tyto začaly vyhrožovat, prostřednictvím socialisty Haška, neposlušností vládě. Jančura a jeho StudenAgenci provozuj bez dotací regionální trať na Slovensku Bratislava Dunajská Streda a to ke spokojenosti obou stran.
Jančurovi jde především o regionální tratě, neboť tam se jezdí na objednávku krajů, tudíž jsou pro dopravce velmi lukrativní. Rozšifrujte si "RegioJet".
Kde jste přišel k tomu nesmyslu, že na Slovensku jezdí bez dotací? Dostává více než dostávaly ŽSSK.
Podle mne by si nevydělal ani na slanou vodu,pokud by o jeho platu měli rozhodovat klienti ČD,z jejichž peněz je živ.
Nezdá se mi, naopak podle odpovědí v článku vidím, že své práci generálního řditele ČD rozumí. A je dobře, že ČD Jančurovi konkuruje a nedá se.
napojená řadou penězovodů na stát a peněženky daňových poplatníků k ničemu jinému nejsou tyto polostátní organizace dobré
Tohle nebudou modří ale oranžoví defraudanti. Nechce se mi veřit, že by oranzové kraje cpaly něco modrým defraudantům. Z tohodle profitují soukmenovci křišťálového mašinfíry.
Kdyby byla v ČD modrá loby tak to raději dali Vančurovi a ještě ušetřili na poplatky pro doktory.
České dráhy by měly být rozehnány a znovu sestaveny. Podobně jako školství a zdravotnictví. Jsou to nepřehledné postkomunistické molochy.
kašlete na ně. Máte pravdu a je vidět, že tomu rozumíte. Hezký den.
bude v Jihlavě uvedena do provozu první motorová jednotka RegioShuttle RS1 od švýcarské firmy Stadler. Tyto jednotky budou zajišťovat dopravu na neelektrizovaných tratích v kraji Vysočina.
O týden později bude uvedena do provozu další jednotka v Liberci pro trať Liberec - Tanvald. Zde ČD vyhrály výběrové řízení. Připomínám, že tolik opěvovaný Jančura se z výběrka odhlásil. Asi pochopil, že se svým šrotem nemá šanci.
Dodávka bude kompletně realizována v 1Q 2012.
vůbec mohlo dojít musela být uzavřena desetiletá smlouva. Se smlouvou na rok nikdo investovat nebude.
Vozový park ČD se začal pořádně modernizovat až za šéfování Žaludy.
Kontrolní otázka. Na kolik let má uzavřenou smlouvu soukromý dopravce na trati Karlovy Vary - Marianské Lázně?
Tak jako v jedné fabrice,kde jsem pracoval.Prodávaly se nadbytečné stroje do šrotu za 2,80/kg.Jakmile jsme projevili zájem o koupi,ihned byla cena 280 000kč za kus!Pochopitelně pro ty ,,spřátelené''''se to netýkalo.Zkrachovali už všichni.Stejně dráhy,když se zruší tratě,nic se nevydělá.Prodat je za cenu jejich zrušení?Nikdy!Co kdyby někdo na nich vydělal?To raději proděláme a naštvem lidi.Svedeme to na vládu.
Tratě na nichž kraje nebudou chtít provozovat dopravu budou prodány soukromým zájemcům. Prodej se připravuje.