Zamýšlím se nad tím, jak je možné, že miliony lidí jsou ochotny se nechat doslova znásilňovat NEVYŽÁDANOU A NECHTĚNOU REKLAMOU!!! a ještě za to platit.
V USA je dobrým zvykem, že TV programy ZADARMO!!! jsou přerušovány reklamou. Diváci jsou srozuměni s tím, že darovanému koni se na zuby nekouká a tak ta pravidla hry berou. Za kvalitnější a reklamou nepřerušované programy se platí. V našem absurdistánu se za TV platí a ještě jsme otravováni nevyžádanou reklamou.
Napadá mě kacířská, ale myslím, že i logická myšlenka. Zřídit speciální REKLAMNÍ TV stanici, vyslílající POUZE reklamy a nic jiného. Když by diváka zajímalo, co je na trhu nového, nebo "nového", podíval by se na reklamní TV a pak by se nerušeně díval dál na svojí oblíbenou TV stanici, nerušenou reklamami. Vlk by se nažral a ňadro by zůstalo celé.
Další DEMOKRATICKOU variantou by bylo vysílání identifikačního kodu při reklamě, aby nevyžádané reklamy šly technicky v TV přijímači vyklíčovat. Prostě by místo nějakého "ta - ta - ta - ta" bylo ticho a na obrazovce třeba nápis "REKLAMA".
ale když jsem byla malá, naučil mě děda básničku : ratata, ratata, havíři jsou prasata a kdykoli slyším tu naprosto debilní reklamu, silně mi to dědu připomene
je mi to jedno. Ale podle reakcí je vidět, že se podařilo zákazníky oslovit :o)
oslovit se podařilo, jen jestli se oslovení stanou zákazníky.
Reklama je blbá, o tom žádná. Je mnoho stejně blbých, pár ještě blbějších. Leze mi na nervy pouze v momentě, kdy si začne ten stupidní popěvek zpívat moje dítě, ale to si to nechá vysvětlit a je klid.
Bohužel každé dítě není tak vychované. Slyšela jsem v supermarketu, jak si tu stupidní reklamu prozpěvuje silným hlasem čtyřleté děťátko, uháněla jsem s vozíkem na druhou stranu, ale nebylo to nic platné, nebylo úniku. Dostat toho spratka nebo ještě lépe autora reklamy do ruky, utrhnu mu hlavičku případně nějaký úd.
reklama je geniální, páč se o XXX Lutz ví a mluví a to je hlavní, o nic jiného nejde...
Nejde a proto mě v XXXLutz nikdo neuvidí.
ale tato reklama je blbá zcela mimořádně. Verze s patlajcím chlapem je ještě strašnější než ta dívčina.
Že tu "reklamu" někdo vymyslel, chápu, že ji někdo natočil, chápu, ale že takovou stupiditu je ochoten někdo zaplatit, to absolutně nechápu!
že ta tatatata je katastrofa. To tatatata je tam naprosto nelogické, kdyby to aspoň zpívala s nadhledem, jako že nemůže najít rým, tak tam dá tatata, ale takhle a synchron se rty je taky mimo mísu, proto je to nesrozumitelné, protože nemůžeme ani odezírat.
Ta puvodni rakouska reklama je lepsi. Predevsim proto ze je srozumitelnejsi.
1) dokud jsem se to nedocetl zde, myslel jsem ze to cervene vzadu je takove to obrovske logo ktere byva na strese, zidle me teda nenapadla. Rakusane maji pozadi stylizovany vnitrek obchodu s cedulkama.
2) neumim sice nemecky ale slovum te rakouske reklamy lze porozumnet. Te ceske rozumet obcas neni.