130 let

Diskuze

Za půl roku vám řeknu, kolik stál Prahu tunel Blanka, slibuje radní Dolínek

Nové kilometry silnic pod zemí nazývané Blanka slouží Praze už sedm měsíců a lákají v průměru 62 tisíc řidičů denně. Vzhledem k tomu, že některé části hlavního města pravidelně zahlcují auty, je jasné, že s výstavbou jejího pokračování ve směru k Jižní spojce není na co čekat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J. Lepka

27. 4. 2016 10:00

Takže pořád to samé, přesvícená Blanka, ucpaná Strakonická a nedostatek parkovišť ve Středočeském kraji. Už mne to jeho vymlouvání nebaví, modré zóny jsou nenápadně u ledu, tak si socialistický plánovač vymýšlí další hračky. Ono namalovat si na mapě další jízdní pruh je prd platné, když navazuje na nedořešenou křižovatku. A jen dotaz s. Dolínku: Jak rychle se pohybuje kolona na řekněme kilometrovém úseku s povolenou sedmdesátkou, ovšem třikrát přerušené křižovatkou či přechodem a s omezenou rychlostí na 50 ?

(Fyzik a politik dojdou k radikálně odlišným hodnotám.)

0 0
možnosti

27. 4. 2016 9:51

Pokud magistráty nepochopí,že zdražováním jízdného MHD lákají auta do ulic měst,bude vše při starém.Pokud budou spoléhat na jedinou firmu na výstavbu,peníze se utratí a nebude hotového nic.Jednoduchá úvaha-X km silnice za rok postaví jedna firma,dvě firmy stavějící proti sobě by totéž postavily za půl roku.Rychlejší by dostavěla i zbytek po té pomalejší.K její škodě.

0 0
možnosti
MS

27. 4. 2016 9:40

V každé civilizované zemi nejprve na základě nějaké (mezinárodní) veřejné soutěže se vypracuje územní plán, který se stane zákonem. A pak už se jen staví a staví... Jen u nás se různí Dolínci musí pořád zviditelňovat a řešit za chodu jestli trasa povede přes zahrádku Pepy nebo Franty. Praha není první město na světě, které řeší dopravu...

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás