Proč by měly být státem stavěny nějaké odstavné plochy pro kamiony? Je to váš byznys, tak si je uskladněte doma a o tom, že se v pátek nebude smět jet víte včas, to nezjistíte až ve čtvrtek v 23:59. Takže tvrdě pokutovat, když se někde kamion motá a blokuje cokoliv - benzínku, nájezd na dálnici, cokoliv. To je jako kdybych já zahradník si ankoupil kytky a protože je nemám kam dát, tak bych jimi zastavěl ulici a argumentoval bych, že je nemám kam dát. Prostě je to jen zájmová loby, která samozřejmě kope za svou pohodlnost a výhody, ale ostatní by to měli ignorovat.
Jsem jednoznačně o přesunutí kam. dopravy na železnici!!!! nechal bych jezdit pouze kamiony s potravinama... to znamena jen ty kteří mají chladící box...
Přece není cílem našeho snažení, aby měly kamiony a jejich řidiči snadný život. Stát má nákladní dopravu tlačit na železnici. V Praze má většina řidičů problém zaparkovat v místě svého bydliště, tak přece nebudeme utrácet miliardy daňových poplatníků za ráj pro kamiony. Chápu, že politici radši zadají spřátelené firmě zakázku na vybudování truck centra a pražská nákladová nádraží prodali developerům, ale to snad není zájem všech daňových poplatníků.
Aby neměli kamiony a jejich řidiči snadný život???????Přej a bude ti přáno.Doufám,že brzo vyletíš z práce,aby jsi neměl takovej snadnej život.
"...Je třeba změnit územní plány, územní rozhodnutí, stavební povolení, výkupy pozemků..."
Tohle je časká klasika - namísto aby si parkoviště parkoviště zřídili na pronajatém pozemku a majiteli platili pachtové /nájem/ , tak chtějí ty k..vy každého poškodit, pozemek vyvlastnit (tj. UKRÁST ve "veřejném" zájmu soukromých autodopravců) a hrabat jen pro sebe.
Prosadím zákaz definitvně zakazující vyvlastňování.
Mohl by nějakej expet z ministerstva teď říci,co jako maj ty kamioňáci dělat??????
vždy se vyjde s nějakou novinkou v zákonu aniž by se dotiční poradili s odborníky-zda to lze vůbec praktikovat..