Ve spotu, v němž majiteli SUV při hledání parkovacího místa uteče dívka na schůzku s cyklistou, město vybízí řidiče, aby zvážili nákup těchto velkých aut. Spot Praha vytvořila v rámci kampaně Čistou stopou, která se zabývá dopravou v metropoli.
„Reklamní kousek, tedy video vyobrazující řidiče SUV jako agresivní kolotočáře, kteří esemeskují za jízdy a sráží děti na přechodu, je už za hranou. Nejen, že celá argumentace proti SUV je naprosto vylhaná, ale ještě je to prezentováno naprosto hloupým způsobem,“ řekl zastupitel Filip Humplík (ODS).
Rovněž uvedl, že například SUV je kratší než superby, kterými jezdí městští radní.
Velké auto v centru je minulost, tvrdí Praha
Zastupitel Alexandr Bellu (ODS) řekl, že ve spotu nevidí jediný morální přínos. „Odmítám, aby se z peněz města vytvářely projekty, které budou mít ambici určovat obyvatelům, kde a jak mají žít svůj život,“ řekl Bellu. O spotu chtěl jednat i z toho důvodu, že „v zásobárně magistrátu je třeba více takových groteskních nápadů“.
Spotu se zastal zastupitel a místostarosta Prahy 7 Ondřej Mirovský (SZ/Trojkoalice), který jeho zařazení na program nepodpořil. „Mít velké auto do centra, je minulostí. Základem PR je, aby se o problému hovořilo, což se splnilo,“ řekl Mirovský.
Zastupitel Tomáš Jílek (TOP 09) poté navrhl zařadit na program materiál, který by nařídil městu prodat 14 dieselových vozů Škoda Superb, kterými radní jezdí. Jeho návrh zastupitelé nepodpořili.