Nač platit ze státního rozpočtu a koncesionářských poplatků další dětský kanál protkaný reklamou? Už nyní je nejagresivnější pásmo reklamy na ĆT kolem Večerníčku! Pocity méněcennosti u mne již léta evokuje především počínání RRTV...
Třeba by děti mohly zajímat nějaké snímky kanálů...(to nemůžete vědět),možná alespoň těch v Holandsku.
zpackaném státě vůbec nikoho. Tento fakt mi sdělilky tisíce oslovených potenciálních sponzorů. Stejný ignorantský přístup měly a stále mají všechny vlády, všechny politické spolky a všechny mutace státních podniků. A pokud si jich někdo vůbec všimne, pak v tom musí být nějaký kšeft, porno, drogy, kriminalita. Jen předcházet se takový projevům dětí a mládeže nikomu nechce. Více zprachantělý stát v Evropě neexistuje. A ČT nemůže zůstat stranou. Nejdříve falešné sliby hlavního uchazeče o post ředitele ČT, nyní jen ve spojení s odporným kšetem.
Pan Petr Koliha by neměl hledat kličky jak se vykroutit z původní nabídky dětského programu bez reklam. Říkat některým typům reklam sponzorská znělka, nebo produkt placement nemění nic na podstatě, že by na dětském kanále neměly být.
že mu chce někdo něco prodat, ale je naštvané, když mu pohádku přeruší nějaká debilní reklama na prací prášky, nebo dámské vložky. A v tom jsou mistři NOVA a PRIMA. A teď to chce praktikovat i ČT? Je to až k neuvěření, kam až se dá zajít v honbě za mamonem. Morální zábrany a slušnost jdou mimo. HNUS!!!!
Reklama na prací prášek? Já tam teda vidím samé "hnusáky", lego, barbíny, kostíky, paulu - pěkně cílená masáž.
Jen doufám, že se to ČT nepovede, protože je to pěkná svi*árna