Systém mýtných bran je pro ČR naprosto nevhodný ať jej provozuje Kapsch či někdo jiný. Hustota osídlení a silniční sítě vyžaduje co největší a nejkratší napojení na dálnice z hlediska jejich intenzivního využití. K tomu již dávno v Německu zavedli systém satelitní, nikoliv omezující systém mikrovlných bran. Když už jednou nějací pitomci vybrali pro ČR nevhodný mýtný systém je dnes jen politování hodnou skutečností, že se pokračuje ve špatném projektu.
Je to buď nízkou inteligencí v řízení ministerstva dopravy, nebo jsou zde prosazovány jiné zájmy za které někdo dostal dobře zaplaceno.
Hlavní události nastaly mnohem dřív, než začíná ten souhrn u článku.
A to ve chvíli, kdy kdosi podepsal smlouvu, jež umožnila Kapschi nepředat informace potřebné k předání systému jinému provozovateli bez většího (pokud možno žádného) výpadku. Tedy především specifikace komunikačních protokolů.
Kapschi by museli šéfovat blbci, kdyby toho nevyužili a nenechali si za své know-how zaplatit zvlášť.
To je ale pašík, ten ministr dopravy. Zvorá výběrové řízení a nakonec ještě ušetří.