Totální nesmysl. A proto to bude . Proč tramvajemi nahrazovat metro? PRACHY.
Vy nechápete genialitu tohoto řešení. Místo obrněných transportérů, které v těchto místech stávaly, zde bude stát obrněná, rychlopalná, protiletadlová tramvaj, schopná ubránit obě budovy muzea proti teroristickým útokům.
Tedy samozřejmě jen v případě, že to zrádní teroristé nevezmou zadem.
Máte v tom zmatek.Obrněné transportéry nechránily muzeum ale rozhlas Svobodná Evropa,který sídlil v bývalém parlamentu.
V každém případě ty koleje do pár týdnů zmizí, naši milí spoluobčané je odvezou do sběru.
Trať bude z Vinohradské samozřejmě pokračovat, ale ne přes Sherwood. To je jen úniková papírová varianta, protože Praha 1 už desetiletí blokuje návrat tramvají na horní Václavák. Není důvod vyhodit 1/2 miliardy za novou trať, kopírující tu stávající ve Vodičkově. Čeká se jen na volby, po kterých vypadne stávající garnitura Prahy 1 v čele s Lomeckým.
Opět klasika - čím hůře pro lidi, tím lépe (pro koho?). Takže uzavřeme kus pro pěší, zablokují ho koleje, a když tamtudy někdo bude chtít jít, tak ať si klidně zlomí nohy. Co na tom, že to 8 let nikdo nepoužije a bez údržby se to bude muset za 8 let stejně vyměnit.
Jaký kus pro pěší se zablokuje, když je to uprostřed silnice? A proč by se to nemělo udržovat?
Já mám ještě lepší nápad : vrátit tramvaje na Staromák a hezky Celetnou skrz Prašnou bránu do Hybernský a na druhou stranu Pařížskou a rozšířeným Letenským tunelem na Letnou a pak Korunovační do Dejvic, to bude jednak turistický trhák a jednak to trumfne Bémovic Blanku.
Mrkněte se do Vídně, Grazu, zajeďte do Lince, Pešti
Václavské náměstí nutně nesouvisí se Staromákem ....
"Situace, kdyby jste tento úsek absolvovali...."
Redaktor opět osvědčil svou imbecilitu. Když už si Babiš do svých plátků natahal své nohsledy, tak jim měl aspoň zaplatit kurs gramatiky základní školy.
Pravopisu, pane Zimo, nikoli gramatiky, to nejsou synonyma. Jinak nemám námitek.
V Glasgow jsem viděl dálniční most vedoucí odnikud nikam, jen aby se nemusely vracet dotace. Tak proč nemít koleje vedoucí odnikud nikam? Navíc je pravděpodobné, že se koleje časem využijí a znovu rozkopávat tuhle křižovatku by bylo peklo.