Kvůli sérii neštěstí se na obřím indickém trhu prodalo v listopadu jen 509 modelů tohoto minivozítka. Přitom na jaře roku 2009, kdy se vůz uváděl do prodeje, bylo na pořadníku 100 tisíc zájemců, kteří museli na svůj exemplář čekat několik měsíců.
Ke zlomu došlo začátkem tohoto roku s nástupem nového ředitele, kterým se stal bývalý šéf General Motors Europe Carl-Peter Forster.
Měsíční prodeje v průběhu roku klesly na 8 tisíc vozů. Série požárů pak firmu srazila na kolena, přestože se automobilka dušuje, že za ně nenese žádnou odpovědnost.
Podle prohlášení výrobce totiž řidiči většinou nerespektovali výstražné blikání kontrolky stavu vody v chladiči a poté, co v něm nebyla už ani kapka, došlo ke vzplanutí motoru. Ten je v Nanu relativně velký a snadno se přehřívá. Pokud z něj pak unikne olej do výfuku, dojde k výbuchu.
Jiní indičtí řidiči si zase do vozů montovali velké reproduktory a při jejich napojování na elektrický rozvod došlo ke zkratu a k požáru. Za dalším vzplanutím pak stojí hadr namočený v oleji, který zapomněl mechanik po opravě na katalyzátoru.