já to nechápu,jak je ta kemara malá,že nejde vidět?Jaký má záběr?A jak to,že bezpečnostní kamera nevidí instalaci "šmírující kamery"??
Někde bezpečnostní kamery nejsou. A ta šmírující kamera může mít rozměr třeba 1x1 cm s otvorem 1mm a tvářit se jako nějaký technický nebo ozdobný výstupek na bakomatu.
dulezite je, aby se na skolach povinně vyučovala finanční gramotnost. Lidi musí vědět ,co jim hrozí a že dělník od lopaty asi nemůže nikdy pochopit, že jsou lidi co naprogramují aplikace, které loudí z lidí PIN číslka karet, přihlašovací údaje k internetbankingu,že instalují čtečky u bankomatů atd. Dulezite je aby vedeli jake jsou dneska moznosti a co je mozne udelat,abych minimalizoval rizika. Aby vedeli,ze kdyz si pujcuji, tak nepochopitelna zkratka RPSN a dvouciferne cislo vedle ni jim muze znicit zivot atd.
Ja napr. pouzivam u sve banky dva bezne ucty,jeden s a jeden bez karty, na karetnim mam prachy jen kdyz jdu vybirat. JE to zase administritavne narocnejsi,ale jsem neustale v kontaktu s tim co mam, co muzu atd. Ale kdo nema PC doma tak musi hledat jina reseni, to je jasny
Policie,ochranky v supermarketech mají rovněž osmi hodinovou pracovní dobu.Kolik mají bankomatů v zoně své působnosti?2-5,možná 10.Kolik zabere kontrola jednoho?2-5 minut?Co dělají důležitějšího,že jim ta půlhodina nezbyde?Jen další důkaz neschopnosti vedení těchto složek a lenost zaměstnanců.Navíc banky mohou rovněž častěji kontrolovat svoje zařízení.Nebo jsou všichni zaměstnanci bank tak pracovně zatížení,že žádnému nevybyde hodinka na kontrolu?
jeho okrádání. Banky neumí klienta ochránit a proto by se měli kartám vyhnout velkým obloukem. Banky jsou dokonce tak chamtivé, že podmiňují zřízení některých účtů odebráním karty klientem. Měl by být přijat zákon o naprosté odpovědnosti bank při jakémkoliv poškození klienta vlastnícího jejich kartu. Riziko mít u sebe hotovost se ukazuje mnohem menší, než vybírat z nechráněných automatů. Karta je další tunel bank na klienty.