Konkurence v podobě Českých drah a RegioJet nabízí na této trase jízdenky o 5 korun dráž. U Leo Express se ceny liší v závislosti na denní dobu a také na předstih s jakým si jízdenku koupíte. Ty nejlevnější vycházejí na 137 korun.
Žluté vlaky RegioJet podnikatele Romana Jančury nabízejí trasu Praha-Ostrava od 295 korun, stejně tak jako České dráhy bez zákaznické karty. U Leo Express se ceny liší v závislosti na denní dobu a také na předstih s jakým si jízdenku koupíte. Ty nejlevnější vycházejí na 137 korun.
ČTĚTE TAKÉ: |
„Ti, co mají možnost jet v jiný čas než je čas špičkový, budou moci jezdit levněji,“ uvedl na tiskové konferenci majitel Leo Express Leoš Novotný. Společnost se při vytváření rezervačního systému inspirovala v letectví, obdobně fungují například rezervace u německé Lufthansy.
Jízdenky si od čtvrtka mohou lidé koupit prostřednictvím internetových stránek dopravce a zaplatit ji běžnou platební kartou nebo předplaceným kreditem. Alternativou je klasický nákup jízdenky na prodejních místech, kde je bude možné zaplatit rovněž hotově.
FOTOGALERIE |
Leo Express hodlá na trať Praha - Ostrava - Bohumín vyjet nejdříve 7. listopadu. Zatím ale čeká na schválení zkušebního provozu s cestujícími Drážním úřadem.
Firma kromě provozu na trati mezi Prahou a Ostravou chystá vstup i na další dálkové tratě v Česku, zejména na trasu z Prahy do Českých Budějovic nebo na trať mezi Prahou a Chebem. Do nákupu a vybavení vlaků chce Leo Express v příštích pěti letech investovat 7,25 miliardy korun.