Za posledný cca 10 rokov urobila Škoda taký pokrok, že nemôžem na tieto autá povedať zlé slovo.
skodovka sice utoci ale ani YETI a ani nikdo jiny ji NEZACHRANI PRED KRACHEM V TETO KRIZI. Kdy vam to konecne dojde?
Ty seš taky před krachem to mě tady vysvětli proč se zrušily volné pátky a je dostatek práce?
1) na ceně
2) na ceně
3) na ceně.
Bude-li za 350 000 s benzinákěm 1,4 nebo do 450 000 s nafťákem, má šanci se prosadit. Bude-li dražší, pak bude lepší si připlatit na plnohodnotné SUV.
Nechápu, proč tomu dali název v té anglické zkomolenině Yeti, když původní Cimrmanovo označení hermafroditního sněžného muže bylo Já-ty.
Nevim, proc se tady navazite do Skodovek. Ted zrovna pracuju v Nemecku a Skoda tady ma vybornou reputaci : "viel Auto fur wenig Geld". Za novou oktavku 1.4 TSI 90kW/125PS v nejlepsi vybave se tady pladi okolo 20000E. Jinak, jak mi rekl nemecky kolega, kdo ma tady trochu vkus vybira pouze mezi BMW, Mercedes a Skoda, podle toho kolik chce dat za auto. Audi jsou plastovi rychlici s banalnim designem a VW predrazena auta.
Moja skúsenosť s výbavou na Slovensku v porovnaní s nemeckou výbavou je práve opačná
" zu viel Geld und sehr wenig Auto..."
Ako žiarivý príklad "Spaarsamkeit immer" uvádzam smiešne pravé spetné zrkadlo na F I ...
Auto jsem nikdy neměl, nepotřeboval jsem ho, protože nejsem blázen! Od ZV KSČ Severočeské dráhy v Ústí nad Labem jsem dostal kromě doporučení studia VŠ dopravní v Žilině též bezplatnou celostátní jízdenku na všechny železniční tratě, což jsem šikovně od r. 1977 využíval a využívám tuto zaslouženou výhodu dosud! Vysokou školu v Žilině jsem po dohodě s profesorem Jaššo - vedoucím katedry marxismu-leninismu zkrátil na 14. denní kurz, který mi byl u nás v Ústí na dráze pak započítán jako VŠ vzdělání!
Dodnes proto používám titul inženýr - projektant absolvent VŠ dopravní v Žilině a mám od r. 1995 díky známým z SNB, STB a dráhy na to i živnostenský list. Všude se dostanu bez auta ani řidičák jsem nikdy neměl! S dráhou to mám o hodně lcinější! Proto bych auta klidně zrušil a Škodovku, přesněji Škoda - Lidový vůz jak je překlad z němčiny zkratky VW, bych předělal na atomovou elektrárnu pro ČEZ, protože umí díky šikovnému generálnímu řediteli Romanovi - pravému příslušníku naší pravicové strany ODS, nejvíc vydělávat!
ale koncova svetla mela zustat nahore - a ne je dat na strany !
Tim tomu autu pridali 10 let na veku.