nové mapy pomohou řidičům, kde musí dávat pozor. Novější síť pořádných silnic by byla přece na škodu!!! Příčina je v nových mapách, ne v gebulích českých sebevrahů !!!
ZE PREJ MODRA JE DOBRA, JENZE K NAM ZADNA REKA NETECE,PREJ NIZKE NEBEZPECI. VZDYCKY MODRA ZNACILA VODNI TOKY. TO MAM JET PARNIKEM
Ve vych. Cechach je I/33 z HK do Jaromere jednou z nejhorsich silnic a je hodnocena stupnem 'stredni riziko'. Totez plati o I/35 v useku Turnov - Jicin - HK - Vysoke Myto - Mohelnice a cele I/11 od Chlumce pres HK do Zamberka. Mozna tam tech nehod neni tolik, ale vetsinou maji mnohem tragictejsi nasledky (viz nedavna Lubinova nehoda kousek od Trotiny na I/33).
středočeského hejtmana Petra Bendla z ODS. Rumunsko je proti tomu hadr. Zřejmě tak o ty silnice pečuje dle hesla na volebním bilbordu. "Za bezpečnost v dopravě" To plní ale jenom v místě svého nového bydliště na Lánech.
středočeský kraj - skrz něj si socani jezdí k Paroubkovi do Prahy pro rozkazy - proto tolik nehod :-)
Nebezpečno v Klausistánu je nejen na silnicích
středně nízké ryziko na silnici I/57 mezi Vsetínem a Valašským Meziříčím ? Není dne, aby zde nebyla nějaká bouračka a těch křížků podél cesty je taky spoustu. tuto mapu sestavoval nějaký slabomyslný trouba od stolu.
Ti naivní moulové zapoměli, že Valašško je pupkem světa?
Tyhle mapy byly přece zveřejněny už před pár měsícy a pro některé státy už snad před lety. Konstrukce českých silnic NENÍ dobrá (což tato mapa velmi dobře naznačuje), obzvlášť "drsné" je to pokud si vedle sebe otevřete stejnou mapu česka a třeba rakouska (tam převládá "zelená")
Tak oni ve článku píšou, že tohle je nějaká aktualizovaná verze, podle nových údajů. Třeba takoví angláni nemají silnice nic moc a nehod míň než Němci. Nehodovost je fakt víc o řidičích, než o silnicích.... Když si vzpomenu na svoje cesty autem do Itálie, mělo to "tři stupně" - v Itálii radost řídit, v Německu a Rakousku trochu horší šoféři, ale zase víc respektujou značky a tak. No a potom u nás v Čechách - to už člověk začíná být skoro vystrašený nebo znechucený, jaké prasárny tam ti "borci" provádějí.
I když neříkám, že by nebylo na místě předělat opačně klopené zatáčky, hrbolaté děravé silnice . Jenže ony se nejvíc "opravují" nově udělané hlavní tahy, ať už to potřebujou nebo ne.
Cesky ridici jsou bezohledna hovada a silnice za t onemuzou,
maji jezdit podle podminek, jen se zabijejte
Řidič má způsob jízdy přizpůsobit stavu vozovky. A stát by měl mít povinnost, mít vozovky v takovém stavu, aby bezpečně sloužily řidičům. To druhé však neplatí. Od toho tu Řebíček a jeho předchůdci nikdy na Ministerstvu dopravy nebyli.
- vyhnu se rizikovým silnicím, a všichni se sjedeme na těch "nerizikových", a ti kteří pospíchají, zase z nich udělají další rizikové, protože to bude přecpané a samý karambol ze strany těch spěchajících. A navíc povětšině to bude smrtelný karambol. Takže dopravní kolaps. To mohl vymyslet jedině někdo, kdo jen létá a neví jak vypadá patník či výmol či přednost z prava.