Překonala tak zatím nejlepší výsledek ve své historii, kterého dosáhla při sobotním utkání s Lotyšskem. Vyplývá to z údajů ATO - Mediaresearch.
Když hokej, tak v televizi. Prodej obrazovek před MS vyskočil o půlku |
Souboj s favorizovanými Kanaďany v některých momentech sledovalo až 2,5 milionu lidí. Nejvíce utkání zaujalo fanoušky ve věku 25-34 let, u nichž divácký podíl překročil 61 procent. Celkový zásah, tedy počet těch, kdo zápas sledovali souvisle aspoň tři minuty, představoval 3,53 milionu lidí.
Počínání českých hokejistů na MS zatím sleduje v průměru 1,48 milionu diváků. Všechny tři duely současně představují nejsledovanější pořady programu ČT sport v letošním roce.
Menší pozornost je u domácího publika tradičně spojena se zápasy bez české účasti. V průměru je sleduje 410.000 lidí při diváckém podílu 19,44 procenta. Nejsledovanějším byl zatím úvodní duel USA - Finsko, který vidělo v průměru 532.000 diváků.