Nejdříve je nutno vyhrotit mediální kampaň proti kamionům. Zakrýt neschopnost všech vlád rádoby levicových a pravicových převedení nákladní dopravy na dotovanou železnici. Neschopnost řešit korupční jednání obsažených v dříve přijatých zákonech o veřejných zakázkách....... potom lze dělat cokoliv. Čtenář Blesku a LN je dostatečně naladěn tuto genialitu pojmout za vlastní.
stejně to zaplatíme my všichni , ceny se zvednou , a my budem platit víc !!!!
i krok č, dvě .ZÁKAZ JÍZDY KAMIONŮ PO SILNICÍCH II. A III. třídy,s výjimkou pro ty kamiony,které tam mají konec své cesty.Tyto silnice totiž nejsou projektovány na trvalé a soustavné zatížení dopravou!!Proto máme silnice rozděleny do tříd.
Na úseku silnice II. třídy dlouhém asi 12 km jsem včera odpoledne na Liberecku zaznamenal 6 uvízlých kamionů, kolem kterých se dalo stěží projet osobákem. Dva z nich byli poláci. Zajímalo by mně, kolik ušetřili na mýtném, když se takto vyhli R35.