Že velký zájem a hlavně profit z mýtných bran měli KDU a velký propagátor a prosazovatel byl Kalousek přičemž se vědělo že satelitní systém je levnější !
Pro Cesko tento systém není absolutne vhodny, protože se do jeho realizace a provozu nedaji zakomponovat tucne miliardove uplatky poslancum parlamentu a politickym stranam. Nezapadlo by to do toho klausovskeho zlodejsko-korupcniho bordelu posledního ctvrtstoleti.
... že náš systém měl nesporné výhody. Co na tom že jen pro něj a možná několik blízkých.
Vždyť jsme v Česku ! Kde by se protočilo tolik peněz jako na stavbě mýtných bran ?
Takže je nyní jasné, proč byli u nás zastánci satelitního systému umlčeni.
Ale nikde se o tom moc nepíše. A co se týká mýtného, tak od začátku bylo zřejmé, že se jedná o další zlodějnu.
Ministr dopravy, který o mýtném pro Kapsch rozhodoval, potřeboval pro stranu, potažmo pro sebe patřičný obolus od dodavatele. Pamatuji se, jak tenkrát bylo dokazováno, že satelitní mýtné je lacinější, lépe nastavitelné s měnitelnými parametry. Ovšem peníze do kapsy od vládních tajtrlíků jsou vždy důležitější, než potřeby státu.
Od buduceho roka uz nebudu sa lepit dialnicne znamky a satelitny system funguje po pociatocnych muchach ozaj spolahlivo. System sa da ozaj preprogramovat aj na ine cesty alebo ako sa stalo, na kratsie useky. Priznam sa, nechapal som ani ja, preco Cesko instalovalo uz davno technicky zastaraly a nekompatibilny branovy system Kapsu.
pro administrátory a vypisovatele je rozhodující hybnou silou v našem kocourkovském bananistánu
by se nedaly vydělat many na volební kampaň.
teď zbývá jen podat žalobya pozavírat aktéry tohohle politického rozhodnutí
Ta smlouva byla podepsána v dubnu 2006, obávám se, že po skoro 8 letech je vše již promlčené. Podepsal jí Šimonovský, premiérem byl Paroubek (oba ČSSD)