A proč "skokani" nezaplatí mýto za přímou linii z místa kde "zmizeli" do místa, kde se zase "objevili" ? Určitě se nepohybovali po kratší trase než je přímka ( nebo "hlavní kružnice" pokud bereme v potaz kulatou ZeměKouli)
Dohledat, pokutovat a hlavně tu pokutu vymáhat. I za cenu exekuce. V Německu si to asi nedovolí.
tučné pokuty, vymáhání. ono je to přejde. máme ale neschopnou vládu
Tohle nemá vláda v popisu práce.
Kamionaci, taxikari, advokati a politici jsou nejvetsi povl spolecnosti.
A koho to překvapuje, vždyť ve švejkování, podvádění a obcházení pravidel nemáme ve světě konkurenci. Ne nadarmo jsme také světové jedničky v nezvládnutí boje proti koronaviru.
Máme. Například ve Španělsku.
To je slatanina dojmu autora, ktery vi o dopravni branzi kulove. Praxe je takova, ze ridici jednoduse zapominaji pri prejezdu hranice strcit ceskou jednotku do zasuvky. Stejne tak zapominaji prepnout pocet naprav. To se nam stava dnes a denne. Ale ze by to nejaky ridic delal svevolne, to je uvaha “experta” z GR celni spravy, ktery si predstavuje, kdo a jak by mohl podvadet, aby “usetril”. Mozna jeste tak nejaky soukromnicek s jednim autem, kterych neni zase tolik, ale zamestnanec by tim nic neziskal a normalni dopravni firma taky ne. Stejne tak nenutime ridice, aby predjizdeli kolonu v protismeru.
Než začnete o něčem psát článek, zkuste se místo Beneše zeptat raději nějakého řidiče MKD. Dá vám k tomu mnohem více relevantních informací, než mluvčí vyběrčího mýta.
Některým kamioňákům? To je docela naivní představa. Přibližně ze sta procent těchto případů je k tomuto jednání nutí jejich zaměstnavatel. Takže je fajn, že to celníci a policie potírá, ale všechny tyto "ryby smrdí od hlavy"...
Určitě ? Vždyť to dělat nemusí,dokonce ani u takového zaměstnavatele nemusí dělat. Asi to má jiné výhody. Dělat řidiče kamionu-to je už diagnóza