Takže by majitelé mohli auto vrátit, odstoupit od kupní smlouvy, protože nesplňuje to, co bylo při koupi uváděno?
Copak emise. Ty jsou většině řidičů ukraden. Hlavně ten CO2, který nezbytně potřebují všichni zemědělci, rybáři a lesníci.
Horší, je že autmobilky hromadně hrubě lžou o spotřebě.
No a jak jsou na tom jiné, srovnatelné motory dalších automobilek?
Není spíš problém v tom, že sluníčkoví ekoteroristé, pohrdající matematikou a fyzikou, požadují nesplnitelné parametry?
A nehodí se zrovna americkým soudruhům pod vedením pravdomluvného Husajna, aby Evropa padla "na ústa" a schválila, co jí bude předloženo?
nevím jestli mám tenhle motor v VW T5, ale je fakt, že když jedu do kila, spotřeba je pod 5 litrama i v kopcích, chraň fakt pánbu, jet víc jak 120, jsem ihned na 7,5-8 litrech při rozdílu průměrné rychlosti cca 20 km/h
já myslím že to americká guvernérka pro evropský protektorát nějak u baraka vyžehlí třeba mu upeče bublaninu
volkswagengate se pozoruhodně rozhořela zrovna když se jedná o TTIP na které Američanům velmi záleží a která by je mohla uchránit před nevyhnutelným bankrotem těch žolíků v rukávu bude nepochybně více
Pověst ztratí leda tak u ekoteroristů. Ta úprava totiž prodlužuje velmi citelně životnost motoru. Prodlužuje hlavně životnost filtru pevných částic a ušetří majiteli kolem 60tis. korun za životnost auta jen na DPF filtrech. VW tleskám!
Houby ušetří. Podvod spočívá v tom, že řídící jednotka rozezná, kdy je na ni připojen testovací modul a v tom okamžiku přejde spalování do jiného režimu s nižšími emisemi. Po odpojení modulu se zase vše vrátí do normálu. Skutečné hodnoty emisí jsou oproti měřeným cca 10x vyšší.
Že by mi ten software vadil, se říct nedá. Spíše naopak. Když mě úředníci u TK nebo německého TÜVu nemohou buzerovat, .... tak to moje škoda není.