Podobně bude nahrazen systém firmy Kapsch za miliardy Kč. Firma WW má v mnoha vozech systém registrují jejich pohyb, a tak není problém zjistit kde stojí či se pohybuje a tedy ani počet km ujetých na dálnicích není problém zjistit a tak spravedlivěji stanovovat cenu za průjezd.
že jednoúčelová zařízení jsou zpravidla dokonalejší, nežli zařízení universální, která umí sice "všechno", ale většinou všechno s určitými kompromisy.
Viděl bych to tak, že "chytré tydlifony" jdou momentálně dost na odbyt (je to novinka a "bezpodmínečně" musím mít to, co si včera koupil soused Jouda), ale že jednoúčelovým navigacím ještě zdaleka není odzvoněno. Zvláště, pokud by jako bonus zavedly bezplatnou aktualizaci map.
Mobil se nemůže vyrovnat automobilové navigaci, např. Nokia tu bych vyhodil po prvních km z okna, větší krám jsem neviděl.
Mne to také tak připadá, ale asi trh říká něco jiného. Za největší perlu považují závěr, ze kterého by snad vyplynulo, že mobily vítězí cenou. To mi hlava nebere. Všechny tyhle smartfouny jsou evidentně dražší, než stejně velké navigace....