Informoval o tom server iHNed.cz a Hospodářské noviny. U kampaně Vodafonu členové poroty ocenili výrazný vizuální styl s
animovanými zvířaty a vtipné dialogy.
Do soutěže se letos přihlásilo přes 300 prací, dvanácti nejlepším porota udělila zlaté Louskáčky. Cena Grand Prix za mimořádnou kampaň letos udělena nebyla. "Žádná reklama nevyčnívala natolik, aby uspěla na mezinárodní úrovni," řekl šéf poroty Rakušan Peter Boehler.
Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 19. ročník. Mezi zadavateli měli nejvíce nominací Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefónica a Škoda Auto.
Nejkreativnější českou reklamou jsou zvířátka společnosti Vodafone
PRAHA -
Českou národní soutěž Louskáček o nejkreativnější reklamu vyhrála kampaň společnosti Vodafone Tarify na míru. Podle poroty byla vloni nejlepším televizním spotem i venkovní reklamou.
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...