130 let

Diskuze

Deutsche Bahn odmítly spolupráci s ČD, jednají jen s RegioJetem

Německé dráhy definitivně odmítly nabídku Českých drah na spolupráci při provozování linky mezi Prahou a Hamburkem. Podle zaměstnanců Deutche Bahn budou nadále jednat jen s Radimem Jančurou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

V. Prokeš

27. 4. 2012 7:28
Jančura by měl trochu krotit své emoce!!

Jančurův RegiJet je zatím a ještě dlouho bude v ČR minoritním dopravcem na kolejích. Nějak se mi od pan Jančury nelíbí v poslední době jeho knfrontační tón vůči vládě(hlavně Kalouskovi) i ČD. Nějak mi to od něj připadá jako přihřívání si své polívčiky na nespokojenosti "lidových mas".

       Jsem přesvědčen, že příchod konkurence na vlakovou osobní dopravu byl potřebný, ale i při konkurenci se dá spolupracovat, spokojenost cestujících musí být, jak pro pana Jančuru, tak i pro ČD prioritou. Nějak se mi zdá, že úspěšnost podnikání pana Jančury z něj začína pomalu, ale jistě dělat naboba, který všechno ví nejlépe. Nic nobvyklého na to malém českém dvorečku. Stát se dalším Babišem, Dvořákem. Bakalou, Komárkem, Romanem je asi pro něj hodně lákavé.

0 0
možnosti
JPI

M. Fermette

27. 4. 2012 7:57
Re: Jančura by měl trochu krotit své emoce!!

Máte pocit, že ČD mají zájem s Jančurou, nebo jiným soukromým dopravcem spolupracovat?  Proč by to dělaly, aby vyšla najevo pravda o hospodaření jejich vedení, o pravidelné měsíční fakturaci různých "poradenských" činností, která se pak rozesílá na další účty jako přilepšení k platu? A proč by je ke spolupráci tlačily kraje?  Když Hašek na návrh Jančury na provozování regionálních tratí bez dotací odpoví "a co z toho budu mít já"?

0 0
možnosti
ZV

Z. Veselý

27. 4. 2012 1:51
Škoda

Je nesmysl, že by si RJ dokázal do prosince 2013 pořídit dost vozidel schopných dojet do Hamburku a vyhovujících něckému standartu. Ale to nevadí, DB stejně potřebují na českém území partnera co nejslabšího. Vlaky zajistí DB samy, tím, jak jsou v Německu stále dokončovány nové úseky, Němci potřebují čím dál tím více vlaků ICE a ty staré klasické vozy jim přbývají.

A Jančura jim bude v ČR prodávat jízdenky a vařit cestujícím kafe. A to levně, protože je takto ve špatné vyjednávací pozici, kdykoliv bude moci být vyměně za jinou servisní firmu, nebo to nakonec DB můžou provozovat komplet ve své režii i na našem území, jak to už dělají na italském území u EC Mnichov-Verona.

Škoda, mohli jsem (coby ČR) vlastnit RailJety coby nejmodernější klasické vlaky, jaké v Evropě jezdí, a vydělávat na jejich zajíždění za hranice.

0 0
možnosti
AN

A. Novák

26. 4. 2012 22:44
to je dobrá zpráva

zlý podnikatel asi má úroveň...

0 0
možnosti
MT

M. Trhlík

27. 4. 2012 6:54
Re: to je dobrá zpráva

Samozřejmě dobrá zpráva jak pro koho.Až tento "úrovňový" podnikatel začne prodělávat,zruší dopravu bez náhrady a co bude dál ?Spoustě lidí to asi nevadí, protože vlakem nejezdí a proto kritizují. Je málo příkladů v republice, kdy podnikatelé vstupují do různých činností, aby si postupem času začali diktovat podmínky ?

0 0
možnosti