Ministr financní je blbec, když si myslel, že podvody se šrotovným nebudou existovat. Zjistilo se už dávno, že auta odstavená ke šrotování si odváželi Rusáci, Ukrajinci a Poláci do svých zemích, kde je opět prodávali. A teď po půl roce, chce začít zjišťovat, kde se podvody vyskytovaly. Jen pro informaci: jedná se o ministra, který požadoval po Švýcarech a Lichensteinsku zveřejnění jmen lidí, kteří si ukládají u nich prachy na konta - ti ho pochopitelně slušnou cestou poslali do pr....le.
... tu chamraď podvodnickou-nenažranou !
...... skoro africani
Jasněěě... Starý vyrachtaný auta jdou v našich bazarech parádně na odbyt...
Co je ekologičtější? - nový vůz, vyrobený v nových halách s životností 5 let (!)postavených na orné půdě (!!) , který navíc nejezdí, když se rozsvítí po ujetí nastaveného počtu kilometrů kontrolka tvaru servisního klíče - nebo starý tzv. "nebezpečný vrak" který byl vyroben po staru, tedy ekologičtěji, navíc kanibalizací dílů z jiných vraků se prodlužuje užitná hodnota?
No, grínpísáci a socani?! Ekonomicky myslet, kurva, ekonomicky, Kefalín...!
nejaka obstarozni ceska hloupost ne? Stejne jako cesi a jejich wraky
A jak by to dokázali socialismem odchovaní češi,to by byl teprve fičák.
To je snad vidět na našich vrakovištích, za starý díl dáš někdy víc jak za nový, ale co, když to blbci kupují...
a odpůrci šrotovného podle "odborníků" z ODS. Napřed se v republice dávaly výhody automobilovému průmyslu a nyní, když by se mu mělo pomoct, protože na něm je závislá převážná část našich kooperujících firem, tak se na něj vy.... Je zajímavé, že šrotovné v Německu drží náš autom.průmysl nad vodou a pro nás je to nepřípustné. Proč? Protože se to zpolitizovalo a politikové si prostě dělají naschvály. Na průmysl, ekonomiku, zaměstnanost se prostě kašle.
Vítečku, víš, vy oranžovo-rudí voliči jste takoví trošku jednodušší. Kdopak nám to tady ty montovny plechovek nastavěl?
. . . jak známo z historie. Šrotovné v německu je jen předvolební "trik" vládnoucí koalice a především strany CDU kancléřky a Merklové. "Výhod" tohoto ekonomického nesmyslu bude mít za následk to, že příštích deset let se nebudou prodávat v německu téměř žádná auta a stovky prodejen aut pújde do konkurzu, vyjímaje ovšem značky Porsche, Masseratti a Ferarri, ale ty jsou pro jinou klientelu. Že nemalá část "autovraků" v německu končí jinde než ve šrotu je důkaz jak byl "promyšlen" tento nesmyslný nápad.
Pobavilo mě zdůvodnění "úspěšnosti" šrotovného zvýšením prodejů aut o 26%. Vždyť každý ví, že se prodávaly hlavně nejlevnější vozy, které se nevyrábějí v Německu, např. Fabie.
Tentýž problém mají po zavedení šrotovného v USA, kromě Fordu na něm vydělaly jenom cizí (hlavně japonské) automobilky, takže konečný výsledek je pro domácí výrobce jasně negativní.
...pokud se z vraku dají vybrat použitelné náhradní díly pro starší automobily. Ušetří se tím zbytečná výroba nových aut, která by si navíc ti, co jezdí ve starých šunkách, stejně nikdy dovolit nemohli. Tak proč z toho někdo dělá "trestnou činnost" a "organizovaný zločin"?
Organizovaní zločinci jsou zelení magoři s jejich spřízněnou automobilní lobby...