130 let

Diskuze

Německo zvýší dotace na elektromobily na 6000 eur. Na každé dálniční pumpě budou nabíječky

Německo zvýší dotace na nákup elektromobilů až na 6000 eur (153 000 korun). Vyplácet se budou nejméně do konce roku 2025. Počítá s tím návrh, který v pondělí na výjezdním zasedání na braniborském zámku Meseberg schválila německá vláda. Přijala i strategii, která má vést k téměř stoprocentnímu pokrytí německých domácností signálem pro mobilní telefony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M72a43r21e45k 10H10u39r28t

19. 11. 2019 6:40

Dotace pro bohaté, jak nechutné....

0 0
možnosti

Chudým majitelům normálních aut extra vysoké daně a poplatky.

Bohatým majitelům elektroaut tučné dotace.

Co se vám nezdá ?

0 0
možnosti
JN

J86i91r44k66a 70N43o29v91ý

19. 11. 2019 6:26

"Elektromobily první generace (například trojice Peugeot iOn Mitsubishi iMiEV a Citroën C-Zero) měly sice malou baterii, a tudíž krátký dojezd, ale zase je bylo možné nabít i z klasické domácí zásuvky 230 V bez problémů přes noc. To znamená, že jste večer zaparkovali a ráno zase odjížděli s plnou kapacitou akumulutátoru.

Toto s příchodem novějších typů elektromobilů, jejichž baterie mají kapacitu 40 - 100 kWh, možné rozhodně není. Dokonce se potřebná doba na plné nabití u některých typů prodlouží na více než dva dny. Konkrétně v případě Tesly S s kapacitou akumulátorů 100 kWh bude dobíjení, pokud vůz zapojíte doma do zásuvky s jednou fází (2,4 kW), trvat 48 hodin a 45 minut. Změřil to australský server Car Advice. Jaguar i-Pace pak se tímto způsobem bude dobíjet více než 43 hodin.

0 0
možnosti
JN

J56i86r20k30a 91N39o55v36ý

19. 11. 2019 6:27

Doplnění energie bude poměrně dlouho trvat také z takzvaných wallboxů, které ale také nelze vzhledem ke stavu rozvodné sítě, úplně všude. Z wallboxu s výkonem 3,7 kW se bude zmíněný Jaguar nabíjet 30 hodin, ze zařízení s dvojnásobným výkonem pak 15.

Pokud budete potřebovat vyrazit rychle na cestu, nezbyde tedy nic jiného, než zajet k rychlodobíjecímu stojanu. Jejich počet je ovšem stále velmi nízký a zvyšuje se jen pomalu. Navíc, také obvykle slibovaná půlhodina, za kterou lze dobít elektromobil z nuly na osmdesát procent, už zdaleka není realitou. A pokud ano, tak z podstatně výkonnějších dobíjecích stanic, než jsou ty u nás instalované. Mají totiž výkon maximálně 50 kW. Pro skutečně rychlé dobíjení velkých a výkonných elektromobilů budou zapotřebí stanice s výkonem zhruba sedmkrát vyšším.

0 0
možnosti
VG

Polovinu dotace doloží automobilky, které to samozřejmě promítnou v ceně. Takže reálně to bude max. 3000€.

0 0
možnosti
JJ

J26i18ř52í 51J18o86n61á41š

18. 11. 2019 19:48

A u každé pumpy postavit penzion s ubytováním za dotované (z peněz daňových poplatníků-jak jinak) ceny, aby si majitelé dotovaných elektromobilů měli kde na 1/2 dne odpočinout, než se jim nabije baterie... :)))

0 0
možnosti
PN

U výkonné nabíječky je nabito na 80 % za půl hodiny.

0 0
možnosti
PA

P12a89v91e44l 90A49r47o32n

18. 11. 2019 18:43

Držte si klobouky jízda z kopce začíná :

http://www.autoforum.cz/predstaveni/mercedes-v-problemech-oznamil-masivni-propousteni-skrty-pres-25-miliard-kc/?fbclid=IwAR2Z43stKgmc2bkr9puzlI1xkziOB_1ROvB3GmduGwnwQEwQNDcnK7bAU_A

Nad třícípou hvězdou po létech relativně bezstarostné existence nesvítí slunce a v obavách z budoucnosti oficiálně oznámila úsporný plán. Odnesou to lidé, jejich platy i samotná auta.

0 0
možnosti
JN

J45i25r48k20a 61N48o97v28ý

18. 11. 2019 18:38

"Na každé dálniční pumpě budou nabíječky"

.

To je sice hezké, ale ani rychlonabíječka nenabije tu baterku za 10 minut.

Takže pro ty, kteří bydlí na sídlištích by byly vhodnější pomalonabíječky, ale u každého parkovacího místa, které by dokázaly nabít auto alespoň za 6 hodin.

0 0
možnosti
JV

J78i13r69i 36V76r98a42b77e10c

18. 11. 2019 17:32

Co za konina zvýšení nejméně do konce roka ! Mnohem déle! Vždyť teď už je čekací doba nejméně 12 měsíců na e - mobil. Jedno jaký fabrikát.

0 0
možnosti