V letadlech přísná opatření, rozestupy. V rychlíku Českých drah v neděli 10. května odpoledne do Prahy natřískáno, všechna sedladla obsazená, stojící lidi na sebe dvě hodiny nalepení, riziko nákazy velké. Je v tom logika?
Letiště je prakticky bez provozu, max. jedno letadlo za hodinu, a odbavení bezpečákům při příletu trvá přes 2 hodiny. Ať jdou do ....., snad tam mohou dát víc, než dva znuděné poskoky
Diskrétní otázka, aneb - na toto by znal perfektní odpověď dlouholetý letecký mechanik pan Jan Čech.
V letové hladině kolem 10 km popíjím sekt, netrpím zimou a nemusím v přetlakované kabině dýchat čistý kyslík, jako posádky bombardérů za 2. svět. války, ačkoli venku je -50°C a tlak vzduchu ani ne čtvrtinový.
A tak mě napadá otázka. Vzduch, který cestující dýchají, je "čerstvý" venkovní vzduch, stlačený kompresorem motoru (a náležitě upravený = vlhkost, teplota), nebo v kabině koluje jeden a ten samý vzduch, od výšky cca 3 km do opětného vyklesání do této výšky z cestovní hladiny, kdy už nemusí být kabina přetlakována?
Kdo z povolaných poučí aeronautického nedouka?
povolaný nejsem,ale určitě tam netahaj v letadle kompresor a ještě na tak velký přetlak....Vy jste se asi pomátl nebo jste opilý
A včem jako je ta éra létání nová....?
Redaktorka letěla na koštěti.