A kdy zakáže EU chodcům a cyklistům mít za jízdy sluchátka v uších? A když už budou tu směrnici dělat, tak by neměli euroexperti zapomneout na to, že díky svítícím autům jsou chodci i cyklisté na silnici méně vidět. Tudíž by měl mít každý na hlavě povinně majáček s barvou, která určí právě komise nejlepších euroexpertů. A když už to budete řešit, nezapomeňte na povinnost zimních pneumatik pro cyklisty.
Věřím že vymyslíte ještě další dobra a zdejší Novákové, Ludvíkové, Denemarkové a další vám za to nadšením zatleskají, protože vám jde o BEZPEČNOST! A té není nikdy dost. Kdyby to mělo zachránit jen jeden lidský život!
Jaký další důkaz kolosální blbosti euroúředníků ještě chcete? Když se už jednou na trhu objeví výrobek, který by mohl alespoň trochu korigovat hlukové prostředí, které už, ve městech zcela běžně, překračuje hygienické limity a to i v noci, euroblb vymyslí umělý kravál.
Ja bych nechal pred kazdym vozem bezet vyskolenou osobu z Bruselu s cervenym praporkem
Vždy jsem doporučoval klapot kopyt doprovázený ržáním bujného oře ;-) ...
Jinak vážně by mi stačil nějaký dvoustupňový klakson, abych v hybridu nemusel hned drsně troubit na osoby nevnímající okolí - nicméně kdysi i s klasickým Nissanem Micra jsem dojel ke dvěma nic nevnímajícím bábám drbajícím uprostřed cesty (obytná zóna) a po chvíli čekání na to, až se proberou, jsem za zatroubení od nich sklidil spršku nadávek, protože dámy se k smrti vylekaly ...
A já se těšil, že ve městech bude konečně ticho. Taková Praha hučí nonstop. A za bezpečí chodců je zodpovědný především řidič.
Za bezpečí chodců je zodpovědný především chodec! Jinak za chvíli budou muset nejen elektromobily, ale i běžné automobily, vydávat zvuk o síle nejméně 120 dB, aby je slyšeli i zombíci chodící se sluchátky s aktivním potlačením hluku ...