tohohle pascala v nekolika spolecnostech. Charakterizoval bych to asi jako statem chraneny tunelar s napojenim na politicke strany.
V případě tohoto filuty se nabízí otázka, kdo je to krizový manažer? Ten, kdo krizi vytváří, nebo ten, kdo jí řeší? Nějak se zapomíná, že Českou zbrojovku tento pán svého času přivedl do ještě větší krize. Šetřil náklady tak, že vyhodil "drahé" a kvalifikované dělníky a nahradil je levnými, cizikrajnými a bez kvalifikace. Výsledek katastrofální kvalita výrobků, rušení kontraktů a pošramocení dobrého jména.
Bože chraň, aby se o něco podobného pokusil třeba s piloty...
Jeho um se již několiktrát potvrdil, oproti té svolodi Pitrovi a spol :///.
Ořezat náklady. Kdyby rozuměl oboru, mohl by zvětšovat tržby při menším růstu nákladů. Některé náklady zůstavají totiž podobné pro firmu bez ohledu na její velikost. Při nastoupeném trendu se musí rozpouštět v menším objemu tržeb. Osobně mám velký odpor přistupovat firmám na nějaká úsporná opatření. Já jsem se uskrovnil a šéfové zůstali boháči. Proč by se piloti měli třeba zříkat svého nadstandardního odstupného? Aby je mohli levněji vyhodit?
Prosím tě, ty chytráku, proč jsi to řízení ČSA nevzal do rukou ty?! Ty bys tu firmu zachránil. A proč se tím vlastně neživíš, víš jak by ti Amíci zaplatyili za záchranu GM?!
Nestálo by za to, svěřit mu také řízení republiky? Ta potřebuje krizový management jako sůl.