Passat má také trochu větší podvozek. Ford Mondeo je zase o něco menší. Zajímavější bude asi kombík, nejlepší alternativa k SUVu a úsporná, vhodná jak pro podnikatele, tak pro chalupáře de Luxe. Kvůli té legrační síti za předními sedadly bude DPH odečitatelná, jinak ale takový vůz splní všechna přání. Konkurence to bude hlavně pro Audi6- Quattro a C-kombíky od Mercedesa. Pro mladou rodinu s dětmi a kočárkem, lyžemi a jízdními koly, případně s kampingovým přívěsem si nic lepšího představit nemůžu, hlavně by tam měl přijít i 1,4 l Common Rail, vysoký výkon, nízká spotřeba.
já myslím, že ta tzv. "základní cena" bude s motorizací 1,25 tříválec. O praktických 620 tis. si nechte zdát.
Tak si konečně bavorská značka BMW našla montážní linku v čechách a přímo v MB. Trochu to trvalo,ale libě znějící motory HTP se budou montovat i do střední třídy. Sice spotřeba není důležitá,ale bude nižší než 15 l na 100 km. Vše je zabaleno do názvu superb a jestli bude opět tak poruchoví nikdo neví.
Je videt, ze kluci skodovacky se umi podivat i za hranice zeme. To nove BMW se jim celkem podarilo.Jen nevim proc na grilu maji znacku " SKODA ".
Promiň,nečetl jsem Tvůj článek,ale jsem rád,že dost lidí má na tu slátaninu stejný názor.
Motor 1,4 v tak velkém autě? Jsem zvědav, který výrobce jako první projeví dostatek odvahy a jako základní verzi vozu uvede bezmotorový kluzák. Tohle je jen polovičaté řešení.