Zaniknou akorát místa, na která musí Škodovka dovážet lidi ze zahraničí ...
Od roku 22 se mátěžit lithium, ČR chce aby se zpracovávalo zde a výnos z technologie byl u nás s podílem AV na výzkumu, od stejného roku chce WV přesunout část výroby a také zvýšit licenční platby, Ford sází na SUV a elektroauta, elektroauta zřejmě prudce zvednou prodeje jakmile klesne jejich cena. Je tu také Hyundai a další. Múže z nás být elektroautová velmoc a Němci to dobře vědí proto si to chtějí obšancovat protože pak by se na nás stali příliž závislími. Faktem ale je že značce Škoa takový přesun zvýší renomé a tedy i prodeje.
vedení VW informaci o přesunu popírá. A ten počet pracovních míst taky nesouhlasí...:o)
Zaměstnanci = poláci, akcionáři = němci, binec = ČR.
Takže podle téhle zkratky na tom budou biti jedině majitelé ubytoven a zprostředkovatelských agentur, což zase až takový prů..r není.
Středulovy odbory vstoupí do války s německými odbory, budou se přetahovat o prac.místa Jelikož pres.kandidát Drahoš šéfoval Genossin studentce Merkelové, mohl by jí domluvit a zachránit polské dělníky před ztrátou práce. Rudá štvanice vedení Volkswagenu, kterou řídil soudruh Středula, se na konec vymstí i čs dělníkům, i oni se budou třást před ztrátou místa. Jen nažehlený fešák Středula bude od ministrst vnitra dostávat měsíčně svých čtvrt milionu.
Připomíná mi to co jsem zazil v jine velke nemecke firmě. IT divize mela pobočku c ČR. Vcelku samostatnou. Jednotlive teamy měly sve ukoly a nikdo jim do toho moc nekecal. Hlavně že všechno šlapalo a zadavatel byl spokojen s kvalitou a cenou.
To se líbilo a pobočka Praha rostla. Vse co smrdelo praci sem Němci posílali.
Což vedlo k tomu že v Německu se lidi začali bát o práci. No a tak vymysleli ruzne reorganizace v rámci nichž se německého oddeleni melo sloučit s Pražským a "náhodou" to vyšlo tak, že Němci tomu veleli a cesi meli jen pracovat a nepřemýšlel.
Pominu li cenu prace tak nemecky styl znamena zejména nepruznost a procesy. Zejména v megakorporatu.
>Pominu li cenu prace tak nemecky styl znamena zejména nepruznost<
---------------------------------------------------------------------
Proto je jiz dlouhodobe Nemecko ekonomicky v rit*! Ze?
A kdyz jste takovy chytros, vzdyt si zalozte vlastni firmu a tu Nemeckou nepruznou, muzete lehce poslat do, vsak vite kam!
Kdyz to bude az v 2022, tak stejne budou vyrabet elektricka auta a Superb uz nebude takovy trhak.